Dere som har lange barn som sitter bakovervendt

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Var i butikken nå for å kjøpe sete.. Jenta mi er 2,5 år og ca en meter lang! Hvor lange er deres barn..?? Mannen påstod at jenta mi er for lang til å sitte bakover!!!!han anbefalte også multitecken hvis jeg absolutt ville ha bakover...

Min er en meter og han har god plass bakovervendt. Han blir sittende slik ett år til vill jeg tro. Om du skal kjøpe ett sete nå, ville jeg ikke gå for multitecen for der er inne selene litt korte synes jeg. Men Axkid er ett stort sete også har jeg lest at britax twe er ett stort sete som holder lenge:)

Vurderer å reise til sverige ja!! Han påstod at det var dårlig plass i TWE.. Vi har dette i andre bilen og vet at det er god plass der... Tror han var mest interessert i å selge det dyreste sete.. Han hadde snudd sin datter på 95 cm fordi ho var for lang til å sitte bakover..

er vel rundt 110 og sitter i TWE og multitec....sitter best i multitec, men det sete passer ikke i Volvoen. Sitter fint og blir nok sittene til iallefall over sommeren.

For noe tull, ville sendt en mail til den butikkkjeden og klaget!! Min er 95 cm lang og sitter bakovervendt i BeSafe Izi Combi x3 og Britax TWE og har kjempe god plass!

På jobb prøvde jeg en 5 åring i Britax TWE, og han satt kjempe fint i det sete! Ta en titt på det du, og fra til en annen butikk.. En unge på 2.5 er alt for liten til å sitte forovervendt! 

Kjenner jeg bli sur når butikkfolk sier sånt altså.. 

Du kan sjekke ut Britax Max Way også :)

gutt09jente11 skrev:
For noe tull, ville sendt en mail til den butikkkjeden og klaget!! Min er 95 cm lang og sitter bakovervendt i BeSafe Izi Combi x3 og Britax TWE og har kjempe god plass!

På jobb prøvde jeg en 5 åring i Britax TWE, og han satt kjempe fint i det sete! Ta en titt på det du, og fra til en annen butikk.. En unge på 2.5 er alt for liten til å sitte forovervendt! 

Kjenner jeg bli sur når butikkfolk sier sånt altså.. 

Du kan sjekke ut Britax Max Way også :)

Vi har bare en butikk:(( er privatdrevet..max-way er for stor pappaen er veldig lang! Men ja jeg ble irritert!!!

Back
Topp