Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dere som har brukt den dyna til 25 kr..... Blir den posen varm nok til å bruke fremover nå?
Har en voksipose,men den skal vi ha hos dagmammaen(gidder ikke dra den frem og tilbake).Skal lage pose av bomull stoff,fleece og en eller annen slags dyne.
eg brukte den,for an e såpass tynne og ikje så varme....for eg ska ha i mai/juni....så ville heller hatt ei aei dyna hvis du ska mer varme.....d får du jo på ikea o...mine dyner så eg sove i e gode og varme og betalte ikje mer enn 70-80 kroner for dei...
Eg sydde nettopp en med den dynen fra Ikea. Har fleece innerst, dyne i midten, og bomullsstoff utenpå. Er veldig varm og god [:)] Over barnet blir det jo dobbelt av alt hvis du bruker den voksipose oppskriften, derfor blir den varm selv med den tynne dynen, men tror eg ville tatt fleece inni då...
Har som Julius fleece inni, ett lag med den IKEA dyna og bomull utenpå, men i den dynedelen du bretter opp har eg dobbelt lag av dyna, og eg skal love deg posen er god og varm. Tror faktisk den er varmere enn saueskinnsposen vi har.
Jeg har IKEA dyna, og et varmt fleecepledd fra princess. Så den er varm nok for oss.
Men nå bor vi i Stavanger da, så det er sjeldent at det er noe særlig minusgrader her[;)]
Jeg har den dyna, men har dobbelt lag med dyna på hele greia!
Vil bare advare at hvis du skal ha det så bør du dele opp mønsteret og heller sy det sammen etter på!
Var ett herk å sy hele greia i ett.