Dere som har laget takkekort :)

*mammatil2*

Gift med forumet
Jeg tenkte på å lage sånn montasje også ha det til takkekort.
Men hvordan gjør jeg det hvis jeg skal bestille det fra feks fotoknudsen?
Får ikke printa ut selv..
har prøvd å bestille før, men det blir uklart og mesteparten av bildene forsvinner...

Det har jeg faktisk ikke prøvd, skal skrive ut selv tenkte jeg [:D]

du må sette oppløsninga eller hva det heter høyere, når du er inne på montasje så er det en nøtt oppe på høyre side
* trykk på nøtta
*Trykk på velg størrelse på papir
* skriv inn 2800 *2800
* juster forhåndsvisningen under bildet så du ser hva du holder på med
Dette må gjøres før du legger inn bildene såvidt jeg husker, er 1100 som har lært meg det her inne [;)]

Jeg bestilte takkekort gjennom elkjøp, og bildene ble helt fine og ikke kornete [:D]

og hvis du vil lage montasjen i vanlig bilde-størrelse velger du den som heter 2:3 (når du trykker på nøtta for andre gang, etter du har gjort det jeg skrev istad) Da mister du ikke noe av bildene dine, det funke imidlertid ikke så bra med ramme rundt, så jeg bestilte uten ramme, og heller med hvit kant på noen fra elkjøp. (bestilte noen prøvemontasjer med ramme, men de forsvant delvis, så ble ikke noe særlig bra)

Okey, det er kjekt å vite ;)
Skal bestille fra fotoknudsen jeg da, så får håpe jeg blir fornøyd [:)]

Bestilte fra Japan foto jeg..veldig fornøyd [:)]

Men du kan ikke lage motasjen selv da og lagre på en cd..og gå i en fotobutikk og få dem til å printe ut for deg?

Slik ble mitt barselgave-takkekort[;)]
Da limte jeg et rosa ark bak som ble som en slags ramme, og som jeg kunne skrive på.

Og det om du får med rammen fra photoscape kommer sikkert an på formatet du fremkaller i også, svigerinna mi lagde sånne firkantede fort og fikk med rammen [;)]

ORIGINAL: JanneJenta78

Bestilte fra Japan foto jeg..veldig fornøyd [:)]

Men du kan ikke lage motasjen selv da og lagre på en cd..og gå i en fotobutikk og få dem til å printe ut for deg?

Er bare å lage montasjen selv og fremkalle ja. Var det jeg gjorde på elkjøp hvertfall, lagra bare montasjen på PCn og bestilte som jeg gjør med vanlige bilder[;)]

Back
Topp