dere som har laget snugglybuggly??

malrodien

Gift med forumet
poplin.. hva slags stoff er det??

hvor har dere funnet det??? har lett etter det på de nettsidene som dere hadde skrevet opp.. men fant det ikke??

hjelp??

jeg fant det i vanlig stoffbutikk jeg. bare ringte å spurte først.
kr 179,- for meteren tror jeg det var.

men jeg endte opp med bevernylon i stede. Slik som dem har på dressene til barna.

men jeg kommer ikke noen steder med denne snuggelen min...... fatter ikke helt hvordan den skal lages når jeg skal ha dyne i og slik at en kan ta av lokket med glidelås. jeg er helt grønn!!!! [:'(]

hoff er helt grønn jeg å.. men tenkte jeg måtte i alle fall prøve... skal prøve med bare fleese først nå da[8D]

jeg laget en iten til en bamse men den ble langt fra slik jeg så den for meg.
hmmm....... åsså ble det jo så tykt å sy i alle lagene......

nei jeg finner ikke ut av dette jeg altså. [:'(]
skal du ha med glidelås?

det jeg ikke heller får til er å finne målene og klippe det fint. vil ha litt form på den ser du, ikke bare helt firkanta. hehe lager nok litt trøbbel for meg selv kanskje...... [8|]

ORIGINAL: LilleMusMei

jeg fant det i vanlig stoffbutikk jeg. bare ringte å spurte først.
kr 179,- for meteren tror jeg det var.

men jeg endte opp med bevernylon i stede. Slik som dem har på dressene til barna.

men jeg kommer ikke noen steder med denne snuggelen min...... fatter ikke helt hvordan den skal lages når jeg skal ha dyne i og slik at en kan ta av lokket med glidelås. jeg er helt grønn!!!! [:'(]

Prøv å kikke litt her inne. Mener at det skal ligge en veldig godt beskrevet fremgansmåte på ei av sidene.....[8D]

jeg har trålt gjennom alle di sidene der men føler meg fremdeles like forvirra.....

så det store spørsmålet er: hvilke mål har dere på bag pose til baby???
(jeg har emmaljunga vogn, men på bag er det vel stort sett likt vil jeg tro.....)

syr dere søm rundt etterpå på utsiden lixom?

OG LENGDEN PÅ GLIDELÅSEN TIL BAG POSEN?

[link=http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=661494]http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=661494[/link]

Kan lages av all slags stoff det.
Jeg har ett av dobbelt fleece teeppe, eog en annnen med fleece og vadmel på innsiden.

Back
Topp