Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I fjor fikk man kjøpt korte tightser som gikk litt oppfor knærne på Cubus, det bruker jeg :)Chupachups skrev:
Ellers går jeg veldig lite med skjørt og kjole..
Ellos selger sånn typ benklær til å ha på seg under skjørt og kjoler. De har også sånn hold in, så jeg anbefaler å kjøpe en str større enn du bruker. Jeg gjør det, for ellers synes jeg det blir for trangt på magenoslojente1980 skrev:
Vestlandstaus skrev:Ellos selger sånn typ benklær til å ha på seg under skjørt og kjoler. De har også sånn hold in, så jeg anbefaler å kjøpe en str større enn du bruker. Jeg gjør det, for ellers synes jeg det blir for trangt på magenoslojente1980 skrev:
Den så kjempe fin ut spesielt om man bruker kjoler. Men jeg har kun brukt de som ser ut som en sykkelbukse. Blonder nederst på lårene som har sånn antiskliegreier, så de ikke trekker seg opp.
Oooh! Nå måtte jeg jo inn på Ellos.no OG jeg tror nok jeg skal prøve en sånn en:
http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-bad-Shaping/SecretSolutions/_/N-fitZ1z12mzfZ1z141xe?Nr=294365&sta=gyjZfitZ1z141xe|||0
En bodyshaper der du kan bruke din EGEN bh! Så smart!
Ellos selger sånn typ benklær til å ha på seg under skjørt og kjoler. De har også sånn hold in, så jeg anbefaler å kjøpe en str større enn du bruker. Jeg gjør det, for ellers synes jeg det blir for trangt på magenoslojente1980 skrev:
Anni81 skrev:Jeg har klipt av ei tynnstrømpebukse over knærne som jeg har under.CandyMam skrev:
Samme her. Så for meg at den kom til å rulle oppover låra, men det funka faktisk veldig greit :)