Dere som har lår som gnisser

Oline V2

Gift med forumet
Hva har dere under skjørt og kjoler?
Og hvor får man kjøpt det?
Tenker nå på sommeren, hvor man ikke orker å ha tights eller strømpebukse under?

Eg har av og til kort sykkelbukse. (type billig fra sparkjøp)
Eller truser med litt ben. Heter vel "Benklær" eller noe i den duren.
Noen ganger har jeg en bukse som er som et underskjørt. Men dette krever jo at jeg har laaang kjole/skjørt.

Sjekk på sparkjøp sine hjemmesider du. ;)

I fjor fikk man kjøpt korte tightser som gikk litt oppfor knærne på Cubus, det bruker jeg :)
Ellers går jeg veldig lite med skjørt og kjole..

Chupachups skrev:
I fjor fikk man kjøpt korte tightser som gikk litt oppfor knærne på Cubus, det bruker jeg :)
Ellers går jeg veldig lite med skjørt og kjole..

Jeg elsker å gå med skjørt og kjole, iallefall når det er varmt og godt ute.

Skal sjekke ut Sparkjøp - takk for tips Vestlandstaus :)
Svipper innom Cubus også

Ellos selger sånn typ benklær til å ha på seg under skjørt og kjoler. De har også sånn hold in, så jeg anbefaler å kjøpe en str større enn du bruker. Jeg gjør det, for ellers synes jeg det blir for trangt på magen

oslojente1980 skrev:
Ellos selger sånn typ benklær til å ha på seg under skjørt og kjoler. De har også sånn hold in, så jeg anbefaler å kjøpe en str større enn du bruker. Jeg gjør det, for ellers synes jeg det blir for trangt på magen

Oooh! Nå måtte jeg jo inn på Ellos.no   OG jeg tror nok jeg skal prøve en sånn en:

http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-bad-Shaping/SecretSolutions/_/N-fitZ1z12mzfZ1z141xe?Nr=294365&sta=gyjZfitZ1z141xe|||0

En bodyshaper der du kan bruke din EGEN bh! Så smart!

Vestlandstaus skrev:
oslojente1980 skrev:

Den så kjempe fin ut spesielt om man bruker kjoler. Men jeg har kun brukt de som ser ut som en sykkelbukse. Blonder nederst på lårene som har sånn antiskliegreier, så de ikke trekker seg opp.

Oooh! Nå måtte jeg jo inn på Ellos.no   OG jeg tror nok jeg skal prøve en sånn en:

http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-bad-Shaping/SecretSolutions/_/N-fitZ1z12mzfZ1z141xe?Nr=294365&sta=gyjZfitZ1z141xe|||0

En bodyshaper der du kan bruke din EGEN bh! Så smart!

Jeg har klipt av ei tynnstrømpebukse over knærne som jeg har under. emoticon

oslojente1980 skrev:

Åh, hold in burde jo være et must.
Men ofte er det jo sånn at det som holdes inn et sted, tyter ut et annet sted...
Og jeg hater virkelig sånn "muffin-topp" over skjørtelinningen

CandyMam skrev:

Jeg har faktisk tenkt på det, men var sikker på at den kom til å krølle seg opp?
Eller at det "går renner" i den?
Er det en spesiell strømpebukse, eller bare en helt vanlig?

Husker jeg ble ganske sår en sommer pga det var så klamt så jeg klinte på litt potetmel og da var det problemet løst ;o) Men en form for tights under vil vel være bedre i lengden..hehe

CandyMam skrev:

Samme her. Så for meg at den kom til å rulle oppover låra, men det funka faktisk veldig greit :)

Anni81 skrev:
CandyMam skrev:

Samme her. Så for meg at den kom til å rulle oppover låra, men det funka faktisk veldig greit :)

Det er jo en fantastisk måte å få "brukt opp" all strømpebuksene som får en bitteliten rift i tåa.

Hold in strømpebuksa fra kappahl.

Jeg bruker en hold-in greie fra Cubus noen ganger,mens andre ganger smører jeg bare en fet bodylotion på innsiden av lårene :)

lindex og andre undertøysbutikker har slike "sykkelbukselignende" undertøy, men som er mye lettere og i hudfargen
Koster ikke all verden heller

Back
Topp