Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar tror kanskje vi bare kjører på, og heller utsetter om det blir for heftig, kjenner vel det i god tid før selskapet om jeg ikke orkerJeg klarte å gå på juleavslutning for vesla og var på jobb neste dag (kun julravslutning det også da), og det gikk helt fint. Var litt sliten og hadde litt murringer samme dag, muligens litt dagen etter. Tror tre dager etter er man ca normal igjen, selvsagt med individuelle forskjeller. Hvis du har hjelp, hadde jeg bare kjørt på og heller utsatt om det virkelig ble for galt.
Takker for svar! Da tror jeg vi bare setter i gangJeg merka ingenting til det, så hadde det vært meg hadde jeg lett kunnet gjort det
Tusen takk for svar tror kanskje vi bare kjører på, og heller utsetter om det blir for heftig, kjenner vel det i god tid før selskapet om jeg ikke orker
Hvordan var formen etterpå? De neste dagene?
Er det dumt av meg å arrangere bursdag for lillemor med 30 gjester tre dager etter? eller kommer det til å gå helt fint?
Jeg glemte å spørre legen om det når jeg var til forkontroll...