Dere som har konisert ved celleforandring

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Hvordan var formen etterpå? De neste dagene?
Er det dumt av meg å arrangere bursdag for lillemor med 30 gjester tre dager etter? eller kommer det til å gå helt fint? :)
Jeg glemte å spørre legen om det når jeg var til forkontroll...

Jeg klarte å gå på juleavslutning for vesla og var på jobb neste dag (kun julravslutning det også da), og det gikk helt fint. Var litt sliten og hadde litt murringer samme dag, muligens litt dagen etter. Tror tre dager etter er man ca normal igjen, selvsagt med individuelle forskjeller. Hvis du har hjelp, hadde jeg bare kjørt på og heller utsatt om det virkelig ble for galt.

Jeg merka ingenting til det, så hadde det vært meg hadde jeg lett kunnet gjort det:)

Jeg klarte å gå på juleavslutning for vesla og var på jobb neste dag (kun julravslutning det også da), og det gikk helt fint. Var litt sliten og hadde litt murringer samme dag, muligens litt dagen etter. Tror tre dager etter er man ca normal igjen, selvsagt med individuelle forskjeller. Hvis du har hjelp, hadde jeg bare kjørt på og heller utsatt om det virkelig ble for galt.
Tusen takk for svar :) tror kanskje vi bare kjører på, og heller utsetter om det blir for heftig, kjenner vel det i god tid før selskapet om jeg ikke orker :)

Jeg merka ingenting til det, så hadde det vært meg hadde jeg lett kunnet gjort det:)
Takker for svar! Da tror jeg vi bare setter i gang :)

Tusen takk for svar :) tror kanskje vi bare kjører på, og heller utsetter om det blir for heftig, kjenner vel det i god tid før selskapet om jeg ikke orker :)

Kan jo nevne at en av grunnene til at jeg var sliten var jo at inngrepet mitt ble utført i narkose, og jeg hadde fått morfin etterpå :p

Her var formen helt fin :)
Fikk ikke narkose, kun lokalbedøvelse (pga reaksjon på noen av medikamentene jeg fikk før de skulle sette narkosen) så jeg følte selv at jeg kunne gått på jobb samme dag ;) (men jeg hadde fri på grunn av forestående eksamen så jeg slapp)

Jeg hadde veldig vondt utover kvelden, men dagen etter kjente jeg ingenting:)

Hvordan var formen etterpå? De neste dagene?
Er det dumt av meg å arrangere bursdag for lillemor med 30 gjester tre dager etter? eller kommer det til å gå helt fint? :)
Jeg glemte å spørre legen om det når jeg var til forkontroll...

Det er en stund siden, og jeg fikk adrenalin under inngrepet. Følte meg ganske fin kort tid etterpå, men husker jeg syns mye gåing var litt "ekkelt" de første dagene. Ville tro at det går helt fint:happy:

Back
Topp