Dere som har kobber spiral

indigo85

Elsker forumet
Til å begynne med gikk det helt greit for meg å ha spiralen, men nå etter hver gang vi har samleie så begynner jeg å blå. Er det flere her inne som det har skjedd med? I tilfellet hva måtte dere gjøre med det? Er så redd for at den skal ligge gæli og at den kan gjøre meg steril. En ting er sikkert legen kontaktes til Mandag.[8|][:o]

Det har ikke skjedd her og jeg har kobberspiral...
Det som skjer her er at jeg har en helt ekstrem sexlyst for tiden[:-][:-]

ORIGINAL: Ruusk

Det har ikke skjedd her og jeg har kobberspiral...
Det som skjer her er at jeg har en helt ekstrem sexlyst for tiden[:-][:-]

Det er det som er her også.... Men nå måtte jeg si til sambo at vi må ta en pause til jeg har fått hvert hos legen.... Selv om jeg ikke har lyst... men men finnes flere måter å kose seg på. Han får nøye seg med det så lenge.

[;)]
Det er det vettu [:D]

ORIGINAL: Alexandra82

Greit å få sjekka sånt eller iallefall hørt med en lege bare for å være sikker på at det er i orden.

Forresten, kobberspiral er uten hormoner og slikt eller?
(må finne noe snart og vil ikke ha noe hormondrit som kan gi vektøkning, da blir jeg heller gravid [:D])

Ja veldig greit. Forhåentlig hvis er det bare å klippe litt i trådene. Vhis de er for lange kan det irritere litt har jeg hørt, så jeg krysser fingrene for at det kun er det.

Kobber spiral er hormon fritt. Veldig greit å slippe unna vekt øking ja. Også kan man bli gravid igjen med en gang man tar den ut. Noe som er et pluss her siden jeg brukte et år på å bli gravid etter at jeg sluttet med p-pillene.

jeg blør også etterpå..... hmm.. trodde det var normalt i begynnelsen.. har hatt den ett par mnd.

jeg blør også etterpå..... hmm.. trodde det var normalt i begynnelsen.. har hatt den ett par mnd.

Kan hende det er normalt og at jeg bare er litt overnervøs for at noe er galt[8|]

Back
Topp