Dere som har kjent spark

Foxy84

Gift med forumet
Når følte dere første sparket, og hvor kjenner dere at det sparker?

kjente det under navelen.. er andre gangs men har ikke kjent spark før nylig, men i går VET jeg at det var babyen 

Jeg kjenner spark på høyre side av magen, babyen ligger med bena sine der, det så de på ultralyden =)   Men kjenner noenganger dunk på venstre side også.

Veldig deilig følelse! Hun er mest aktiv på kvelden.

Kjente en stund bare pitte små bevegelser, som eg ikke var sikker på var baby engang. Men her en kveld i uken kunne eg endelig kjenne tydelige dunk. Har nå kjent de på begge sider av magen og midt på - like over skambenet. Er 17 uker i morgen

Jeg glemte å skrive ned når jeg kjente liv denne gangen, men det er noen uker siden. Og mandag i denne uka kjente sambo det utenpå for første gang :) Kjenner oftest dunk nede til høyre, men har også kjent lengre opp mot  navlen midt på. Jeg syns ungen er veldig aktiv denne gangen i forhold til forrige gang! Nå har jeg kjent daglig liv i ei ukes tid.

Jeg har kjennt liv en stund, noen ganger bare bevegelse, andre ganger tydelige spark som kjennes ut som kraftige bobbler som sprekker:) Var rundt uke 13 da det startet.. kjenner det midt på under navlen og på høyre og venstre side :) 

Jeg kjenner bevegelser "overalt" - både høyre side og venstre side, over og under navlen, Tror h*n er mest glad i dulte på høyre side ved siden av navlen.

Begynte å kjenne bittesmå bobler i uke 13, nå er det mer dunk og også bevegelser som jeg ser for meg er "dytting" og "romstering". Det gir ikke dunk/spark, men mer trykk innenfra som beveger seg. Kjenner det hver dag, som oftest mest på kvelden.

Denne babyen er veldig bedagelig i forhold til storebroren. Merker stor forskjell på bevegelsesmønsteret dems nå

Back
Topp