Dere som har kjent liv...

Arya

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Kjenner dere det hver dag? Har kjent i et par dager, men i dag kan jeg ikke si at jeg har kjent noe. Blir jo selvfølgelig litt bekymret da ;)

Nei, her kjenner jeg det bare innermellom. Kan gå noen dager imellom:) Er nok helt normalt så tidlig som vi er nå:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Kjenner det bare av og til. Å slettes ikke vær dag :) tenker ikke så mye på det nå så tidlig.

Desember 2014

Bruker App

Takk, betryggende å høre :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjenner bare noen ganger. Det er fortsatt for tidlig å kjenne det flere ganger daglig.

Har kjent et par ganger, 14+2 i dag. Sist kjente jeg daglig fra uke 17, og fikk beskjed om at det var tidlig å kjenne det daglig fra da :)

Kan telle på én hånd hvor mye jeg har kjent liv de siste to ukene, tror jeg kjent at lille snudde seg på utsiden, men er ikke sikker siden folk mener det er umulig. Var iallefall ikke luft. I dag tidlig hadde magen en spiss liten kul ved navlen i noen sekunder, kjente på den og det kjentes ut som lille snudde seg med baken til. Nå bærer jeg veldig utover og kjenner kroppen godt, men blir så tvilsom når folk tviler på opplevelsen min...

Jeg kjenner heller ikke hver dag - en gang i blant er det et lite fiskesprell, og jeg blir like overrasket hver gang:-)

Kjenner ikke hver dag så tar d m ro..D kommer fort nok likevel regner jeg m selv om d er betryggende å kjenne at d er noe der:)

Kjenner det stort sett flere ganger daglig, men i begynnelsen var det sjeldnere :)

Jeg føler meg ikke gravid :( merker det er litt tungt i dag.. Søkte hos sambo for trøst og fikk bare høre at det var dumt å tenke sånne tanker, og at det sikkert hadde negativ effekt at jeg var negativ :/ åh, mannfolk :p ville jo bare høre at jeg ikke trengte å bekymre meg - at mini sikkert bare koser seg inni hula si :)

Har ikke følt noe de siste dagene. Men har også da vært sliten og gjort mye. Heller hatt stramminger og værk i musklene rundt magen, de som holder oppe. Bånd på en mate. Så er nok derfor og for at dagene varierer. Skal slappe av i Helge å se hva jeg kjenner.

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke kjent noe ennå eg, men helt normalt at det tar litt tid mellom hvert spark i begynnelsen :-D

Jeg føler meg ikke gravid :( merker det er litt tungt i dag.. Søkte hos sambo for trøst og fikk bare høre at det var dumt å tenke sånne tanker, og at det sikkert hadde negativ effekt at jeg var negativ :/ åh, mannfolk :p ville jo bare høre at jeg ikke trengte å bekymre meg - at mini sikkert bare koser seg inni hula si :)
Uff sånn e mannen her og.. med en gang eg e litt bekymra for noe eller begynner å tenke noe.. så får eg samme svaret.. kan de ikke heller bare fortelle oss hva vi vil høre ;-) selv om vi vet svaret innerst inne ;-)

Back
Topp