Dere som har kjent lite liv..

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Hvor lenge ventet dere før dere ringte føden? Jeg har kjent veldig lite liv i dag enn normalt, har prøvet å spise litt søtt og drukket kald saft og virkelig kjent etter men det er lite respons. Altså, jeg har kjent henne i dag men veldig lite som sagt.

De sier at du skal kjenne hver 8 time. MEN, du kjenner babyen i magen best, og om du er usikker så må du ikke nøle med og ringe føden. Er jo derfor de er der :)

Eg hadde ringt føden med en gang, det gjorde eg :)

vente ei tulle 20 Juli ♡

• Liker
Reactions: jb
Det er ikke noe poeng å vente med å ringe. Er du usikker så ring :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Du må bare stole på magefølelsen. Jeg ventet i noen dager for jeg kjente jo et dult der og et dult her flere ganger i løpet av en dag. Bare litt endret mønster og mindre enn før. Stol på deg selv og kroppen din. :)

Bevegelsene blir gjerne litt mer glidende på slutten. Jeg kjenner liv hver dag, men på en annen, litt roligere måte enn før. De har jo ikke så god plass lenger! ;)

Men er du usikker, er det bedre å ringe framfor å bekymre seg. Du kjenner jo mønsteret til den lille, og vet jo best hva som er normalt. :)
Det er bedre å ringe en gang for mye! :)

Hvor lenge ventet dere før dere ringte føden? Jeg har kjent veldig lite liv i dag enn normalt, har prøvet å spise litt søtt og drukket kald saft og virkelig kjent etter men det er lite respons. Altså, jeg har kjent henne i dag men veldig lite som sagt.
Har du ringt?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Har du ringt?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Takk for svar alle sammen. Nei jeg har ikke ringt enda, jeg har slappet av og tatt meg en god dusj nå. Tenkte å spise middag nå når gubben og prinsessen min kommer hjem å hvis det er like rolig da så tenkte jeg å ringe :)

Sier som alle andre, kjenn på magefølelsen. Jeg har vært innom de to gangene det har vært mindre aktivitet i magen min. Alt har stått bra til, men da har vi kunnet dra hjem og visst at alt er ok i stedetfor å sitte hjemme med bekymringen :)

Jeg kjente mindre liv i ca 4 dager før jeg kontaktet føden. Jeg ble satt i gang en måned før termin fordi babyen ikke vokste. Jeg følgte mage følelsen og den stemte jo.

Her har snuppa i magen vært aktiv en god stund nå så jeg tror ikke jeg ringer. Deilig å kjenne liv.. Blir betrygget med en gang. :) kanskje hun har vært omtenksom med meg i dag pga jeg har vært så ufattelig sliten.. Hehe :) takk for gode svar alle sammen! Dere er så god å ha.

Termin 16 Juli

Godt å høre :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp