Dere som har kjøpt vogn på nett... HVOR???

Oceania

Elsker forumet
Har lest om fler som har bestilt barnevogner fra nettet... Så jeg lurer bare på hvor dere har bestilt fra??? Noen bra tips til sider og evnt. vogner??  Evnt. hvis du har kjøpt i sverige... hvor i sverige har dere vært???

Har komb'vogna herfra: www.creeps.no Er storfornøydmedde, stød'g, god å tr'lle og så skader det 'kke at den er k*l heller [:D]

kopbarnvagn.se/ kjopebarnevogn.no[:)]

ORIGINAL: Oceania

Har lest om fler som har bestilt barnevogner fra nettet... Så jeg lurer bare på hvor dere har bestilt fra??? Noen bra tips til sider og evnt. vogner??  Evnt. hvis du har kjøpt i sverige... hvor i sverige har dere vært???

Kjøper alt hos Beginners i Trollhättan. Mye bedre tilbud og priser en på svenskegrensa, da grensebutikkene skrur opp prisene for de vet at nordmenna kommer dit for å spare noen kroner... [;)]

Det spørs jo litt hvor lang reisevei du har til Sverige da, om du sparer noe på handelen.. Vi bor jo 70 mil fra, men jeg har svigers der, så vi kjøper det vi skal ha når vi er der på besøk likevel...

Bestilte her http://kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=200137 et pakketilbud, fikk det billigre enn hva vi fikk tilbud om i sverige!

babyjungle.nl [;)] sparte rundt 4000,- på det, og det er etter at jeg la på norsk moms [:)]

Back
Topp