Dere som har kjøpt julegaver

Har bestilt masse kule klær på kidsbrandstore til tantebarna. Gode klær i god kvalitet.. mye salg der, så kan få kjøpt fine hettegensere til 350 kr
 
Jeg har kjøpt en personlig almanakk til moren min, det er så langt jeg har kommet.
 
Kjøpt lekekjøkken til 3 åringen, han elsker å holde på med å " lage mat". Pluss en pakke med Brio togskinner og litt utstyr til kjøkkenet som vi deler opp til julekalender. Til foreldrene våre har vi kjøpt kalender med bilder av kjekken. I tillegg pleier vi å kjøpe vin/konjakk/akevitt eller noe smånips de eventuelt ønsker seg/trenger. Bikkja har fått julekalender og en julestrømpe. Til fadderbarnet mitt har jeg kjøpt rangle og biteleke, også har jeg sydd en ring til sprinkelseng og leketeppe. Våre søsken får litt forskjellig i forhold til interesser;tur ting, slalom utstyr, pc/spill utstyr, sminke og smykker. Til hverandre kjøper vi stort sett bare en liten ting, for eksempel pysj, undertøy, en søt kopp eller noe i den gata. Vi kjøper stort sett det vi trenger året gjennom og velger å heller bruke penger på ting vi trenger i forbindelse med oppussing og sånt. Utenom dette lager 3 åringen litt gaver i år, han har malt kopper og asjetter. Pyntet syltetøy glass som vi skal fylle med hjemmelagde drops og karameller, dorull nisser, juletre pynt, julekort og sikkert litt annet vi finner på fremover. Dette gir han til besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler. Til hans faddere pleier vi å gi et bilde av han som er rammet inn. I venninne gjengen møtes vi og finner på noe hyggelig i sammen i stede for å kjøpe gaver.
 
Willow tree Generations til mamma
Willow tree Grandfather til pappa
Willow tree Grandmother til farmor og mormor
Twintip ski til 12 åringen
Carving ski til 10 åringen
Duplo til 1 åringen
Restaurantmiddag til svigermor
Frost bakesett til ungenes halvsøster
Willow tree Angel of mine til bestevennen min
Willow tree Guardian Angel til jordmoren min
Hjemmelaga brente mandler i krukke til venner
Disney servise deler til meg
Carving ski eller Norrøna jakke til mannen
Nevøene våre får: bilbane, radio bil, babyleke, monopol junior, (det meste fra lekekassen.no)

Jeg bestiller alt på nett, synes det er så deilig enkelt
 
Bestilte leker til guttene på lekmer.no idag :)
 
Klær for det meste, til nevøer, søsken og mann. :) Ullklær, hettegensere og turbukser.
 
Kjøpt inn krus og porselens farge tusjer - Julegave til besteforeldre fra barna. Tar resten neste fredag. Liten familie hvor vi kjøper kun gaver til barna og barna gir noe hjemmelaget til besteforeldre.
 
Jeg har kjøpt en rosa rattkjelke fra Stiga til jenta mi :happy: Og ellers har jeg kjøpt leker og dilldall til barna i familien
 
To av småsøsknene mine får Xbox spill på deling
Største lillebror får gavekort til bukser
Mellomste lillebror får hettegenser
Mamma pen ullgenser
Stepappa får gavekort til klær
Mannens får får Cognac og akevitt
Moren får diverse såper og litt sånt fra rituals
Mannens søster får diverse såper, rituals
Svigerinnen får diverse såper, rituals
Kusinen min (5år) får en sånn pakke med shopkins
Kusinen min (tenåring) får negelfilsett pluss litt stæsj
Kusinene til mannen får hettegensere og hårbånd
Fetteren får tastatur og mus til pc
En venninne av oss får womanizer (voksen-leke)
Tanter og onkler får julekort og sjokolader.

Niesen vår fikk dress i kombo bursdag + jul
 
Back
Topp