Dere som har kjøpt doppler

Jeg har angelsound, og er fornøyd med den. Har jo kun prøvd den, så aner jo ikke om det fins noe bedre.. Men den gjør ihvertfall jobben sin syns jeg.

Jeg har angelsound, og er fornøyd med den. Har jo kun prøvd den, så aner jo ikke om det fins noe bedre.. Men den gjør ihvertfall jobben sin syns jeg.

Er den jeg og har sett på, den man holder i hånden eller hva jeg skal kalle det :) Takk dor svar :)

Caremaxx :) Er super fornøyd med den :) Ganske lik angelsound ;)

Æ har angeltalk :)
Funke fint den, enkel å bruk og god å høy lyd :) går også Ann å koble den på høyttaler nå som e veldig populært for kommende storesøster :)

Signerer denne :-) veldig lett å bruke og god lyd.

Motbør kjøpt på Internett, va mannen som kjøpte :)

Bruker angelsound :) Hørte hjertelyd fra uke 9+5, så kan vel si at jeg er MEKTIG fornøyd :) Kjempebra greie.. nå hører jeg på den nydelige lyden hver dag :)

Bruker angelsound :) Hørte hjertelyd fra uke 9+5, så kan vel si at jeg er MEKTIG fornøyd :) Kjempebra greie.. nå hører jeg på den nydelige lyden hver dag :)

Så bra :D Spørs om det ikke blir den altså :)

Så bra :D Spørs om det ikke blir den altså :)

Sier jo ikke at de andre ikke funker like bra:) Har bare erfaring med angelsound sin:) kjempeartig er det! Har hatt blødninger og smerter, så denne har gjort mye for å berolige meg <3 ☆ :)

Sier jo ikke at de andre ikke funker like bra:) Har bare erfaring med angelsound sin:) kjempeartig er det! Har hatt blødninger og smerter, så denne har gjort mye for å berolige meg <3 ☆ :)

Alle erfaringer mottas med stor takk ;) Er pga blødninger jeg også vil ha, veldig greit å ha den liggende om man blir usikker på hvordan det går :)

Back
Topp