Dere som har kjøpt barnevogn

ZombiElla

Elsker forumet
Hva heter den??
Hvor kjøpte du den??
Hva kostet den??

Jeg skulle egentlig kjøpe barnevogn på no1barnevogn.no, siden de er så billige.
Men så var jeg innom en barnevogn-butikk og tittet.
Fant en kombivogn som heter Berlin 4ME, til 3999. Det er jo kjempebillig, men synes vogna virket kjip og tung i forhold til andre kjentemerker.
Frykter at barnevognene fra no1barnevogn.no er like kjipe[&:]

Hvor kan jeg finne barnevogn til ca 5000 kr??

Vi har TFK Joggster twist! Den koster litt da...
Kjøpt på Barnas Hus.

Hadde heller sett meg ut drømmevogna og evt kjøpt brukt, enn en ny "kjip" og tung vogn som du ender opp med å irritere deg over..

Hva heter den?? brio happy duo
Hvor kjøpte du den?? i sverige, samboeren var på jakttur, og kom hjem med ny vogn [:D]
Hva kostet den?? i norske kr ble 4300. koster egentlig 6300 på barnas hus her

om du bor i nærheten av sverige eller skal deg en tur uansett, kan du spare litt på det.. de hadde tilbud på briovogna da han var nede. så sparte 2000..

http://www.kopbarnvagn.se/

Vi kjøpte vognen vår her. Kjøpte egentlig en Cresent comfort duo med lufthjul. Kjempefin vogn, men jeg ble i tvil på understellet siden det var stoff og ikke rist nederst. Så jeg fikk byttet den. Endelig valg falt da på en Emmaljunga Edge Duo med classic cryptonite understell.

De har flere vogner her inne til en rimelig pris. OG det er rask levering og god service :) Så kan anbefale deg å handle her. Det er heller ikke dyrt å få sendt vognen til  Norge, tror vi betalte 242 kr for frakt på Crescent vognen :) . Det er noen få merker de ikke sender, men det står i så fall på siden deres :)

Vi har emmaljunga city cross i svart, gleder meg til å ta den i bruk :)
Kjøpte den på barnas hus - tror vi betalte ca 7500 totalt for vogn med både sportsdelen og bagen + stelleveske :)

ORIGINAL: Påskenurk

Vi kjøpte vognen vår her. Kjøpte egentlig en Cresent comfort duo med lufthjul. Kjempefin vogn, men jeg ble i tvil på understellet siden det var stoff og ikke rist nederst. Så jeg fikk byttet den. Endelig valg falt da på en Emmaljunga Edge Duo med classic cryptonite understell.

De har flere vogner her inne til en rimelig pris. OG det er rask levering og god service :) Så kan anbefale deg å handle her. Det er heller ikke dyrt å få sendt vognen til  Norge, tror vi betalte 242 kr for frakt på Crescent vognen :) . Det er noen få merker de ikke sender, men det står i så fall på siden deres :)

Men sendte de deg Emmaljunga-vognen??

ORIGINAL: Kindah

Vi har emmaljunga city cross i svart, gleder meg til å ta den i bruk :)
Kjøpte den på barnas hus - tror vi betalte ca 7500 totalt for vogn med både sportsdelen og bagen + stelleveske :)

Jeg har samme vogn med quadro lift, batalte 8000 for vogn, soft bag og fottrekk. Kjøpte på Bebito i Trondheim. De er svindyre, men Barnas Hus her har sluttet med Emmaljunga. Den er superlett, og veldig lett å legge sammen [:)]

emmaljunga smart duo 09 modell, kjøpte den brukt for 3500[:)]

samme typen jeg hadde til martin å elsker den vogna rett å slett[:)]

Tror de fleste/alle barnas hus skal slutte med emmaljunga(?), så kanskje du er heldig og finner et godt tilbud ;)

Hva heter den?? Emmaljunga City Cross / City bag (?)
Hvor kjøpte du den?? BabyMiljø
Hva kostet den?? ca 8000 (med overtrekk)

...
Hadde heller sett meg ut drømmevogna og evt kjøpt brukt, enn en ny "kjip" og tung vogn som du ender opp med å irritere deg over..

sign [:)] hvis du ender opp med en kjip og tung vogn som er vanskelig å bruke, lite ergonomisk både for barn og deg, dårlig kvalitet og som du ikke trives med er det nesten bedre å legge litt ekstra i en vogn du blir 100% fornøyd med! På finn.no selges det mange fine og skikkelige vogner til en bra pris.

emmaljunga edge dou
barnevognservicen
med stelleveske og dyne ble det på litt over 9tusen[X(]

Hva heter den?? Simo Kombivogn 2011mod
Hvor kjøpte du den?? På Lille Trille her jeg bor [:)]
Hva kostet den?? Kostet rundt 7tusen tror jeg, med stelleveske- ikke jeg som betalte men mamma[;)]

ORIGINAL: ZombiElla

Nei den måtte jeg hente.. Så da tok jeg med den andre tilbake da jeg hentet den vognen. Men hvis det er emmaljunga du vil ha, så vet jeg at det generelt er billigere å kjøpe det i sverige enn i norge :) Så om du bor i nærheten av grensen kan du jo ta turen :)

har en emmaljunga edge duo 2006 modell som vi kjøpte privat til 1500 kr [:D][:D][:D]

ORIGINAL: ZombiElla

Vi betalte forøvrig 6250 for vognen og mellom 500 og 600 for stellevesken, så totalt kom vognen i underkant av 7000 kr :)

Hva heter den?? Emmaljunga city cross m/ city bag
Hvor kjøpte du den?? Babyutstyrsbutikk her
Hva kostet den?? 7990,- (charleston - skinn) 600,- billigere for stoff eventuellt.
Stelleveske i skinn til 850,-

1 mars blir prisene på emmaljunga satt opp fikk vi beskjed om. Så da stiger vognene deres ett par hundre kroner.

Hva med å kjøpe brukt vogn da? [:)] Det er jo MYE som ligger ute på finn.no, og da får du en pent brukt "kvalitetsvogn" til en god del billigere enn de koster ny - selv om den forsatt fremstår som helt ny [:)] Kan gjøre mange gode kupp der!

Her gikk vi for Emmaljunga City Cross med City bag. Betalte 7990 for sportsdelen og bagen til sammen (Kjøpte i hvitt skinn, så den modellen er noen lapper dyrere enn det vanlige stoffet) Planen var å kjøpe brukt, men fant aldri den perfekte siden det kun var én farge jeg var interessert i [8D]

Kjøpte mountain buggy for 7000 kr på barnas hus. Fikk med sportsvogn, bag, regntrekk og pose. Det var tilbud fra 10 000 til 7000 så vet ikke om de har tilbud enda [:'(]. De hadde jo mange vogner til billig peng i januar.

Uansett sjekk på finn.no :) Eller facebook! Vi har sånn "kjøpe/selge i ... og området" gruppe. Genialt og mye man får kjøpt der [:D] 

Vi har TFK Joggster Twist også [:)]
Kjøpte den hos www.babykos.no og fikk 2000,- i avslag (inkl.sportsvogn+bag)
Inkl. frakt kostet den 6700,-

Vi kjøpte TFK Joggster Twist på kiddies24.de
Blei ca 5000,- inkludert frakt og moms.
Da fikk vi vogn, bag, regn- og solbeskyttelse.

Back
Topp