dere som har katt

lillemæj

Glad i forumet
blir det mye hår overalt? har lyst på en pus...

ikke nødvendigvis[:)] bare å passe på å børste pelsen ofte[:)][:)]

såklart får du en langhåret katt så reker de mer enn de korthårede[:)] så da er trikstet å få de til å ligge på en fast plass[:)][:)] lære de til ikke å ligge på bord,sofa osv[:)][:)]

jeg har to puser og kunne gjerne tenkt meg en litn puselus igjen[:D][:D]

hår?[8|][:D] har vanlige (nesten) huskatter, forskjellige farger og vi har ikke vært det minste plaget med hår[:)] (plages stort av overspising, så alle har kommet på slankekur[8D])

Ja, det ligger mye hår på hennes faste plasser, men ikke sånn over alt. [:)]

hvordan overtale gubben til å gå me på å få katt i hus? [8|]

Vi har langhåret katt, samt jeg har støv på hjernen. Katta vår røyter i perioder, som ved vinterpels og sommerpels, men jeg syntes absolutt ikke det er slitsomt. Føler at hvis jeg er flink å gre katten samt at den får riktig for så er det nesten ingenting.

Pusen vår røyta VELDIG i sommer(va jo berre nokre mnd gammal),men nå på høsten/vinter'n harn roa se. Nesten kji hår nokon stan...Heldigvis[:D]

Gi pusen ett godt fôr som styrker hår/pelsen og den vil røyte mindre! Men ofte vil de røyte noe i overgang sommer og vinter...
PUS ER KUULT! Kunne ikke tenke meg en tilværelse uten superpusen min! [:D][:D][:D][:D][:D]

vil ha.. kanskje jeg bare må hente en mens gubben er bortreist[;)]

ORIGINAL: lillemæj

vil ha.. kanskje jeg bare må hente en mens gubben er bortreist[;)]

hihi[:D][:D][:D][:D] hvem kan stå imot en nydelig litn bebipus[:)][:)]

tenk deg nøye om..det er mye tjas å ha dyr når man har fått barn. du bør kanskje besøke noen ofte med katt,slik at du finner ut om barnet ditt reagerer på katt.
katten er ett seglivet dyr som kan leve bortimot 18 år,med godt stell.
 jeg har hatt katter i omlag 10år tilsammen,å jeg merker nå som jeg har fått barn så irriterer jeg meg mest over katten.  den er som ett 5 hjul på vogna her i huset. men men.... sikkert ikke alle som har d på denne måten,men slik har jeg det..

Back
Topp