Hvilke forhåndsregler tar dere?
Vasker dere hendene hver gang dere har strøket pus? Tar dere kassen?
Vasker dere hendene hver gang dere har strøket pus? Tar dere kassen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har strødd over litt ekstra sand jeg om det har vært for ille, og så venta på at gubben har kommet hjem, så har han tømt denSamme herføler jeg bare hadde vasket hendene hele tiden. Vasker de jo oftere nå enn før sånn instinktivt.
Og tar veldig sjelden kassen. Har gjort det et par ganger i løpet av svangerskapet hvis jeg har vært aleine og jeg ikke klarer lukten av at en har vært på do![]()
Det var lurtHar strødd over litt ekstra sand jeg om det har vært for ille, og så venta på at gubben har kommet hjem, så har han tømt den![]()
Ja, det har jeg hørt ogsåDet var lurtlegen sa det gikk fint om man hadde hansker på.
![]()
Tror ikke jeg har tatt det, hvis det ikke var med i alle blodprøvene jeg tok hos legen første kontroll...Har alle tatt test for toxoplasmoseintoleranse forresten? JM sa jeg skulle ta det, og jeg ba om det da jeg jobber med dyr, men når jeg kom til legen (enda det er en stor landbruksbygd) virka det ikke som det var vanlig prosedyre...
Tror ikke jeg har tatt det, hvis det ikke var med i alle blodprøvene jeg tok hos legen første kontroll...![]()
Eneste jeg fikk tilbake var hvilken blodtype jeg har, og under står det "Ingen anti*noe* påvist. Ingen kontrollprøve nødvendig."Okei... nei da vil det stå på resultatene du fikk tilbake. Jeg leste på nettet at det ble gjort men da er det vel ikke så vanlig.. sikkert fordi immunitet er så sjeldent ;-) men det sier jo også noe om hvor liten sjansen er for å bli smitta så klapping/ kosing må jo bære greit![]()