Dere som har katt

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Hvordan er det mellom deg og katten nå. For øyeblikket så vil kattene helst ligge oppå meg hele tiden. Men jeg klarer det bare ikke. Vet ikke om det er hormoner som gjør det. Men jeg får nesten en klaustrofobisk følelse når de vil kose. Godt gubben ikke har det slik så noen greier kosingen.
Hadde det slik sist også så er heldigvis bare en periode.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Katten er ikke så ivrig på å kose her, men det er hunden. :P Kjenner jeg tåler litt mindre enn vanlig, det samme gjelder med mannen. :P haha...

De har vært terrorister, men nå etter ferien er det massevis av mammakos, men dette kommer nok ikke av graviditeten. De er hyggeligere mot alle :)

Kattene er som de pleier, heldigvis. Jeg er egentlig kjemperedd for at de skal mislike meg etter at babyen kommer, at de skal holde avstand fra meg eller bli fornærmet eller noe slikt.

Vår var som et kosemonster, skulle absolutt ligge oppå magen :p

Nå på sommeren er hun stort sett ute på jakt, så lite kos, men har ikke merket noen forskjell på oppførselen hennes enda :)

Mamma fortalte at katta vi hadde da jeg ble født. Var hele tiden på mamma. Lå på magen og passet på. Følgte med på sparkene. Og var alltid i nærheten av meg når jeg ble født. Hun var så knyttet til meg. Alle andre var redd henne i alle år.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Katten på gården til foreldrene mine er egentlig den kjæle grisen. Men nå er han redd for meg?? Veldig underlig, samme med ene hesten våres også. Han er egentlig alltid en pøbel med meg. Men nå er han kjempe forsiktig i nærheten av meg. Å litt redd meg faktisk :P å hunden min bruker alltid å dra så fælt når vi skal gå tur, men nå går han som en "prest" og drar ingenting :) veldig merkelig :P

Desember 2014

Bruker App

Like gode venner her ;-) ho ligger ved siden av meg i sofaen klistra til låret, men bare på kvelden når jenta e i seng :-) blir nesten litt redd om ho legger seg på magen min.. da ho gjorde det sist..som for 2 1/2 år siden (5uker på vei)..låg ho der to netter..og på dag 2 dagen ble det operasjon av cyste etter intense magesmerter.. overbevist at ho merka det.. har liggi litt på magen denne gangen og men bare i starten og bare et par sekunder :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp