Dere som har katt og er gravid.

LilleLisska

Forumet er livet
Har dere merket at katta følger mye etter deg?? [8D]
Her så følger hun med meg på do, hun ligger nedfor meg når jeg sitter i sofaen, ser på meg og majuer.
Det er ikke noe hun vil. Vil egentlig bare være der jeg er.
Har nemlig hørt at noen katter eller hunder passer på den som er gravid. De gjør det i vill tilstand, og de kan føle på seg at det er noe ekstra. De føler at du er gravid.
Har du hørt om dette?

Mange jeg har hørt som har opplevd dette. Men trodde ikke på det egentlig.

Katten til mamma har aldri vært noe særlig interessert i meg, bortsett fra da jeg gikk gravid. Så tror det kan være noe i det ja

Da jeg var gravid sist ville den ene katten ligge mye oftere på fanget...eller rettere sagt magen enn tidligere, så den merket det på seg. Ble mye mer kosen med meg [:D]

ORIGINAL: *cookiemonster*

Katten til mamma har aldri vært noe særlig interessert i meg, bortsett fra da jeg gikk gravid. Så tror det kan være noe i det ja

Ja, ikke sant. Katta til mamma e å sånn..

ORIGINAL: Medea

Da jeg var gravid sist ville den ene katten ligge mye oftere på fanget...eller rettere sagt magen enn tidligere, så den merket det på seg. Ble mye mer kosen med meg [:D]

Her e d sånn ja! [:D]
Ho vil bare koose! E så gla når ho ser mæ å sånn. Ikke vært sånn før liksom! [8D]

Hun-katten min passet veeeeeldig på meg, før jeg selv visste at jeg var gravid, å hun var aldri mer enn to skritt unna når hun var inne.. Hun er desverre dø nå da[&o]
Men har en han-katt å han passer like mye å kanskje mer på meg..[:)]
Vakkre dyr da[:)]

ORIGINAL: snupsemamma

Mamma og pappa har katt, og hun bryr seg fint lite om meg når jeg kommer dit [:D][:D] Med mindre jeg spør henne: "Vil du ha fisk??" Da blir hun helt vill!! [:D][:D] 
Men nå har hun aldri vært noen kosekatt akkurat, hun sover stort sett hele dagene, helst oppå et bord så hun kan ligge og se ut av vinduet innimellom og "late som" hun er utendørs... Også våkner hun til når det er dyrelyder på TV'en, da blir hun kjempeinteressert og setter seg for å følge med...
Så med andre ord er det ei kjemperar katt!![:D]

Tihi!
Lat katt! [8D][;)]

Ser ut som om flere har opplevd dette ja! [:D][;)]

vi har to katter... syntes ingen av de har vist noe mer interesse for meg i denne graviditeten eller den andre...
de kneker mye mer på mannen, selv om det e eg som gir de mat osv[8D]
de koser jo med meg, men går heller rundt beina på han enn meg, sikkert fordi de vet at eg skubber de vekk om de går i mellom beina på meg når eg går...[8|]

Det er påvist at dyr merker når vi er gravide. Nå har ikke jeg katt, men derimot tre hunder som passet kjempegodt på meg når jeg gikk gravid.
[:)]

De ble noen skikkelige mamma dalter. Den ene skulle absolutt bli med meg inn over alt i huset. Han måtte få bli med på do og alt, ellers så stod han bare og peip på utsia av døra[;)]

Ja, har opplevd det selv[:)] Men med hundene mine, katten brydde seg ikke så mye..

når jeg gikk gravid så alle steder jeg var kom katta i huset og la seg oppå magen min.

til og med katta hjemme til mor som aldri ligger på fanget til noen.

og kattene her kranglet nesten om og ligge påfanget, dre skulle ha sett meg satt her med stoor mage og to store katter.. hihi

er ikke gravid nå, men når jeg gikk med første mann så hadde pappaen 2 hunder. den ene der lå foran meg hele tia, hu bjeffa og glefsa om noen kom for nære meg for fort. den andre brukte magen min som stol for å kunen se ut vindu. (kom så fint opp i høyden) De merker det nok godt vil jeg tro.

Min katt var veldig innpåsliten i begge svangerskapene...og skulle absolutt ligge oppå magen hele tiden..Hørt om flere som har hatt d sånn også...

nei men hunden vår var sånn :) passa på meg hele tiden og snusa på magen hele tiden[:)]

Min katt er helt loco på gravide. Hadde ei venninne på besøk for noen år siden og hu ble ikke sluppet av syne.
Nå som jeg er gravid forfølger den meg, og vil helst at jeg skal bli med inn å legge meg i senga. Han vil helst ligge bak meg, ved korsryggen min, eller så må han ha full kontroll på hvor jeg er. Han har til og meg begynt å bruke kattedoen inne etter 3 år. Nekter å ut hvis jeg er inne. Helt idiot har den blitt...m[8D]

Back
Topp