Dere som har kaniner og andre dyr..

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
Vær så snill og ta godt vare på de..

Var og hentet en kanin i dag.. en nydelig dverg veder gutt på 2 år.. fikk det fine bildet.. men stemte det med virkeligheten.. nei[:@] først og fremst rundt øyne og nese var det veske og gammal møkk.. bak beina og halen er gul pga piss å pelsen er stiv...

med han fulgte det hunde og katte ting.. hva f skal en kanin med halsbånd som har bjelle på..
og han var tynn..

stakkar gutten heiv seg over maten da jeg tilbyde han det. så må jo passe på å ikke gi han for mye heller..

min frustrasjon i hverdagen..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

men hva mer en vitaminer ny flaske og mat kopp trenger jeg tro..

bur har vi.. spon høy.. men hva bruker dere andre?

huffda, stakkars, godt han kom til deg[:D]

stakkars liten[:(] mye fælt her i verden[&:] og mange som ikke skulle hatt dyr[:@]

bra kaninen kom til deg. [:)]

jeg var og hentet en katt i fjor. en liten kattunge. dem bodde i en stall. jeg synes kattungen var nydelig men litt liten. når jeg kom hjem skjønte jeg fort hvorfor jeg synes den var liten. den var avmagret og slapp. den klarte ikke å spise selv og sov det meste av de første døgna. så jeg måtte gi den kattemelk med sprøyte. og finmost bløtfor som var for kattunger med skje. [:(]

hadde jeg ikke fått i den noen ting og tilstanden hadde blitt verre hadde jeg reist rett til dyrlegen med kattungen.

men at folk kan gi så blaffen skjønner jeg ikke!

dakar babypelsen [:(] så bra han får det godt hos deg[:D] kaninen min var som en unge for meg! savner han vær dag enda [:(]

Er kjempe synd i den lille krabaten, men vet at du snuppa vil ta godt vare på den og at den nå vil kunne få det godt.

ORIGINAL: Quotequeen

Er kjempe synd i den lille krabaten, men vet at du snuppa vil ta godt vare på den og at den nå vil kunne få det godt.

vill nå gjøre alt som står i min makt og gjøre.. men skal ut på stor shopping av vitaminer i morgen til han.. de to jeg har fra før trenger det ikke...

men han blir bortskjemt han å sånn som de to jeg har.. får ett nytt bygd bur på 2 kmv hehe

ORIGINAL: turboquattro

bra kaninen kom til deg. [:)]

jeg var og hentet en katt i fjor. en liten kattunge. dem bodde i en stall. jeg synes kattungen var nydelig men litt liten. når jeg kom hjem skjønte jeg fort hvorfor jeg synes den var liten. den var avmagret og slapp. den klarte ikke å spise selv og sov det meste av de første døgna. så jeg måtte gi den kattemelk med sprøyte. og finmost bløtfor som var kattunger med skje. [:(]

hadde jeg ikke fått i den noen ting og tilstanden hadde blitt verre hadde jeg reist rett til dyrlegen med kattungen.

men at folk kan gi så blaffen skjønner jeg ikke!

uff det er så vondt og høre om sånne ting altså.. dajeg bodde på østlandet dreiv jeg omplassering av små dyr.. så når jeg flyttet til vestlandet hadde jeg med meg 2 katter og to kaniner.. pluss barna mine (tre hunder) på det meste har vi hatt 7 kaniner her.. hehe

ORIGINAL: maves

stakkars liten[:(] mye fælt her i verden[&:] og mange som ikke skulle hatt dyr[:@]

er dessverre det.. men sånn er det bare.. men er da det er bra og ha folk som brys seg..

ORIGINAL: maves

godt han kom til deg da, ja det er trist når dyr har det sånn. og alt for mange dyr har det ikke bra.

en venn av meg kjøpte en nyfeparakitt på finn, flott bilde osv.
da moren hans henta den på toget....ja ho fikk sjokk og lurte i helsike på hva sønnen hennes hadde kjøpt seg.
så ut som fuglen hadde gått på cellegift og bodd i noe kjernekraftverk eller no.

hadde knapt ei fjør på kroppen, så skrall var den.

dama sa at han hadde blitt litt hakka på, men ikke så mye. ja ja vennen min stelte den godt og fjøra grodde ut igjen unntatt på hue,  men den fikk det godt for det[:)]

her er det en hel haug med "løskatter". eller katter som folk bare har og ikke gidder å bry seg om. er flere ganger jeg har funnet katter i sentrum her som har vært avmagret og pelsen har sett helt forferdelig ut på (knuter osv). flere ganger har jeg lånt med meg katten hjem og gitt den mat, en vask og ormkur. en annen klipte jeg pelsen på å. alt hang i hop. før jeg ringte eiern og spurte om dem savnet katten sin. noe de ikke gjorde i følge dem. den var sikkert bare ute. en katt jeg leverte tilbake til eiern ba jeg de om å være så snill å gi katten sin mat. sannheten var jo at katten aldri slapp inn for å få mat.

så jeg klarer ikke å gå fra dyr som er utsultet/har det vondt og ser hel forferdelig ut. [:(]

uff da[:(] dakkar liten!!

Mine kjære, bella og pusen, har det som plommen i egget og slik skal det forbli fremover og...! (kanin og katt)

Lykke til vidre med den nye kaninen din... håper den ikke har fått varie mén av å bli stelt på slik grusom måte...! (endelig bra at de ga den bort og ikke lot dette fortsette..!!)

ORIGINAL: Bitzyh

uff da[:(] dakkar liten!!

Mine kjære, bella og pusen, har det som plommen i egget og slik skal det forbli fremover og...! (kanin og katt)

Lykke til vidre med den nye kaninen din... håper den ikke har fått varie mén av å bli stelt på slik grusom måte...! (endelig bra at de ga den bort og ikke lot dette fortsette..!!)

jeg er tydeligvis det 3 hjemmet han har.. hu som eide han først var vist en gammel dame som hadde kjøpt de tingene til han.. kattekasse og u name it liksom.. for og si det sånn eneste jeg beholder er buret (etter ned vask og desinfisering) og vannflaska til jeg får klora tak i en ny en da rykker den å ut.. hehe så blir shopping tur på mor i morgen på felleskjøpet.. hehe grei butikk det altså hehe

ORIGINAL: turboquattro

her er det en hel haug med "løskatter". eller katter som folk bare har og ikke gidder å bry seg om. er flere ganger jeg har funnet katter i sentrum her som har vært avmagret og pelsen har sett helt forferdelig ut på (knuter osv). flere ganger har jeg lånt med meg katten hjem og gitt den mat, en vask og ormkur. en annen klipte jeg pelsen på å. alt hang i hop. før jeg ringte eiern og spurte om dem savnet katten sin. noe de ikke gjorde i følge dem. den var sikkert bare ute. en katt jeg leverte tilbake til eiern ba jeg de om å være så snill å gi katten sin mat. sannheten var jo at katten aldri slapp inn for å få mat.

så jeg klarer ikke å gå fra dyr som er utsultet/har det vondt og ser hel forferdelig ut. [:(]

sorry at jeg sier det.. glad jeg ikke bor der.. for hadde tatt til meg alle jeg[:-] å det hadde blitt dyrt i lengden ja..

stakkar [&o]

Uff, får helt vondt i hjertet av å lese sånt jeg [:(]

Huff da, men fint dere tar godt vare på den da.

Ting som kan være greit å ha er en børste, en tang til å klippe klørne og kanskje et kaninbånd.

ORIGINAL: Mimøi

Huff da, men fint dere tar godt vare på den da.

Ting som kan være greit å ha er en børste, en tang til å klippe klørne og kanskje et kaninbånd.

børste har jeg.. tang har jeg og.. men ikke kanin bånd.. å jo mat skål må jeg jo å ha hehe

Back
Topp