dere som har kaffemaskin..

*Becca* skrev:
Har Dolce Gusto og er kjempefornøyd.

Vi har Melitta Lattea og er storfornøyd! :)

dere som har dolce gusto,- når dere skal lage latte osv da, bruker dere ordentlig melk? synes det er litt kjipt med de "kapslene" med melk liksom?  eller er det en annen maskin som har det?

LilleLavendel skrev:
..hvilken har dere? og er dere fornøyde?
Vi har Nespresso Citiz&Milk! Veldig fornøyd!:D

Har samme som deg, og er veldig fornøyd :)

Dolce Gusto (Melody kanskje).

Den har kapsel-melk til latte osv.

For meg er det greiest, for vi har hatt annen maskin med melkesteamer (riktignok ikke kapselkaffe), men den ble aldri brukt.

LilleLavendel skrev:
dere som har dolce gusto,- når dere skal lage latte osv da, bruker dere ordentlig melk? synes det er litt kjipt med de "kapslene" med melk liksom?  eller er det en annen maskin som har det?

Det er dolce gusto som har sånne kapsler.. Synes ikke de kaffeblandingene til denne maskinen med melk er gode i det hele tatt.. Svart kaffe, espresso og kakao er gode.. Angrer litt for at jeg ikke smakte på de forskjellige sortene før jeg kjøpte kaffemaskin..
Jaja - den funker bra som vannkoker :p

Ellinorsmamma skrev:

LilleLavendel skrev:
..hvilken har dere? og er dere fornøyde?
Vi har Nespresso Citiz&Milk! Veldig fornøyd!:D

Har samme som deg, og er veldig fornøyd :)

digg! har du gode triks? hvordan liker du kaffen best der og hvilke kapsler?:) bruker dere skummet, h- eller lettmelk? sirup?

Vi har senseo og er veldig fornøyd. Drikker kun vanlig svart kaffe og da er denne midt i blinken for oss :)

Nespresso Latissima - knallbra :-) Lliker best den 'gamle typen' for den kan man sette ting oppå..
Liker best Latte med skummetmelk, og ekstra mye melk (og skum), så da er ikke Dolce Gusto et alternativ - med Nespresso kan jeg bestemme alt selv, det passer meg best.

Åååh, jeg er misunnelig på alle dere som har! Det blir årets "jeg ønsker meg penger øremerket til dette så jeg kan handle på januarsalg"-ønske til jul :)

Vi har Nescafe Dolce Gusto Circulo.Kjempefornøyd :)

Melitta Lattea har vi, er fornøyd så langt :)

LilleLavendel skrev:

Eg har laktoseintolleranse og tåler ikkje vanlig mjelk, så for meg er dei mjelke-kapslene supre :-) Dei inneholder mjelkepulver, men ikkje rein laktose, så dei tåler eg moderate mengder av. Er veldig fornøyd med dolce gustoen min :-)

Jeg har en Nespresso Lattisima Premium og er KJEMPE fornøyd.
Lager meg både caffelatte, maciato og chai latter. Nam! ;)

Hva lager disse forskjellige maskinene da, og er det dyrt med kapsler? Jeg ønsket meg det hardt i januar, da hele babyverden hadde fått kaffemaskin(selv om jeg ikke drikker kaffe)). I den siste tiden har jeg begynt å prøve meg fram med litt latte, og funnet ut jeg liker det. Så da er ønsket om kaffemaskin kommet tilbake. 

Back
Topp