Dere som har juletre på julaften

*April*

Glad i forumet
Er første gang vi skal ha juletre her hjemme, så jeg lurer på følgende:

1. hvor mange julekuler trenger man sånn ca? [&:]

2. hvor får man kjøpt FINE kunstige juletrær?

3. har dere bilde av juletreet deres?

[:)]

Vet ikke sånn ca.. vi har vel kanskje rundt 20-30 kuler, litt glitter og sånn..
vet de har fine kunstige på jernia, men de har vel sånn på europris.. og der kan du kjøpe kuler og sånt billig..
bilde har jeg ikke lenger..

Biltema selger fine kunstige juletrær.

Vet ikke antall kuler man trenger, men jeg hadde kjøpt noen pakker med julekuler, glitter, julestjerne og juletrelys hvis jeg var deg.

Litt dårlig bilde, men... Har røde glasshjerter (ca 12 stk, tror jeg), hvite glitter snøballer(6-8 stk), røde julekuler og gullkuler (Ca 8 avhver trooooooor jeg) og gullsløyfer som jeg knyter på greinene ... Tjukke bånd med ståltråd i( ca 8 stk..) også noe sånn gullglitter greier, men det er ikke mye...
Også lys og stjerne, da!

ORIGINAL: EmsN

Litt dårlig bilde, men... Har røde glasshjerter (ca 12 stk, tror jeg), hvite glitter snøballer(6-8 stk), røde julekuler og gullkuler (Ca 8 avhver trooooooor jeg) og gullsløyfer som jeg knyter på greinene ... Tjukke bånd med ståltråd i( ca 8 stk..) også noe sånn gullglitter greier, men det er ikke mye...
Også lys og stjerne, da!

Kjempefint tre! [:)]

Får dra innom noen butikker å se hva jeg finner, er jo så mye fint julepynt!

ORIGINAL: *April*

ORIGINAL: EmsN

Også lys og stjerne, da!

Kjempefint tre! [:)]

Får dra innom noen butikker å se hva jeg finner, er jo så mye fint julepynt!

Takk[:)]
Liker og holde det enkelt, og til 1 stil, liksom... Gull og rødt er det jeg har gått for, da[:D]
Ja, du kan bli blakk av julepynthandling!!! [:D][:D]

Plantasjen har ganske bra trær

Er første gang vi skal ha juletre her hjemme, så jeg lurer på følgende:

1. hvor mange julekuler trenger man sånn ca? [&:] 40 - 50 kuler kansje liker å ha mange jeg

2. hvor får man kjøpt FINE kunstige juletrær? de fleste plante butikker, europris ol.

3. har dere bilde av juletreet deres? Har desverre ikke det siden jeg fikk ny data just og den gamle har tatt kvelden[:(]

Juletreet vårt er likens hvert år. Rødt og gull er de to fargene det består av.
Barna har eget tre de pynter. Har vel ca 30 kuler og like mange gullstjerner.
Med og uten blitz:

Kunstig juletre er... IKKE FINT! Hadde selv kunstig i mange år da jeg var redd for midd ol. Men skikkelig juletrestemning krever granlukt og masse barnåler på gulvet[8D]

16 kuler skulle vel holde, og 1-2 farger er penest... Men flagg, glitter, kuler i alle regnbuens farger, hjemmelagede julekurver osv er jo også veldig sjarmerende da... sånn vi hadde da vi selv var barn[;)]

Back
Topp