Dere som har jenter...

• Trådstarter Trådstarter *
  • Opprettet Opprettet

*

Gift med forumet
Vi var på 6 mnd kontroll med lillesnupp i går og da så legen at de indre kjønnsleppene hennes har vokst sammen!! De var ikke slik da hun ble født så dette har skjedd i ettertid. Det er et lite hull øverst slik at urin kommer ut og jeg har jo ikke "pirket nedi der" selv om jeg passer på å vaske godt etter bæsjebleier. Har ikke tenk over at de satt sammen, trodde bare de var litt sammenklistret og ikke tenkt mer over det. Men jeg ble jo litt satt ut. [:o] Har aldri hørt om dette før og det høres veldig rart ut at det har grodd sammen etter fødsel! [8|] Har googlet litt og det er visst ikke så helt uvanlig men det står jo ingenting om dette i noen av de Barnehelse bøkene vi har. Ingenting blir gjort enda. Fikk beskjed om å strekke litt så ville det gå opp etter hvert [&:] Man pleide visst å snitte det opp før men det gjør man ikke med mindre hun får urinveisinfeksjon. Legen skal se på det igjen ved 1 års kontroll. Noen andre som har jenter med dette? For som sagt har jeg aaaaldri hørt om slikt før. [:-]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Det har jeg faktisk aldri hørt om... Bra de oppdaget det tidlig da, så de kan holde et øye med det. Får satse på det går opp etter en stund med strekking da. [:)]

Ja. Men det høres jo forferdelig ut å strekke det åpent der nede...[&:] Stakkars liten. Jeg tør jo ikke gjøre det for hardt.

Aldri hørt om[&:]

Håper det ordner seg med tiden!

ORIGINAL: Destiny85

Aldri hørt om[&:]

Håper det ordner seg med tiden!

Back
Topp