Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg får alltid mens på dagen, så tok test dagen etter jeg ventet mensen begge gangene, og begge var positive.. så fant det ut med en gang begge gangene, og jeg har gutt og jente graviditet... men den siste gangen så følte jeg at jeg var gravid før jeg testet meg, men det kan komme av andre ting.. ;p
Jeg fant det ut tidligere enn med nr 1 som var en gutt, men derimot så fant jeg det ut enda tidligere med nr3 som også var en gutt. Så min konklusjon må være at jeg kjente igjen tegnene på at jeg var gravid tidligere og tidligere ved hver graviditet.
Nei jeg hadde vært på sydentur jeg.. hadde tatt de tabl(husker ikke navnet på de) som utsatte menstrasjonen,for jeg skulle hatt det i syden. var sikker på at jeg ikke var gravid da vi hadde prøvd en stund. kom hjem og venta å venta på mensen....[8|] men etter 1ukes tid tok jeg en test bare for moro skyld. å den viste GRAVID[:)] Jeg var vel 6 uker på vei.