Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi fikk beskjed om at det var en jente igår, med 95 % sikkerhet. Vi fikk med et bilde der vi ser to hvite streker. Hadde dere stolt på det da ? Fikk en gutt forrige gang og der var det liksom ingen tvil :)
Vi fikk ei jente sist:)
ho låg å sprika med beina, og eg skjønte ingenting av ka eg såg:) var jo ingenting der:)
Jm sa at ho fant ingen tiss, så det var nok ei jente! Men ho ville ikkje si det 100% sikkert! Og jente var det jo:)
Har de sagt 95% så er det nok det!
men de kan nesten ikke si 100% for en veit jo aldri HEILT sikkert... og fleire har jo blitt skuffa fordi de liksom har "mista" jenta si når det kom ut en liten gutt.
Til oss så sa de at det var 80% sannsynlig at det var jente...og det var riktig! Det er jo mye lettere å være helt sikker når det er gutt...så jeg hadde nok stolt på at du har en jente i magen! (selv om jeg ikke klarte å slå meg helt til ro jeg heller)
Ved ordinær ul fikk vi til svar om att det var 95 % sikkert jente.. Og stolte på det, og begynte å kjøpe jenteklær. Når vi var på 3D ul i uke 27 var det ingen tvil.
Da vi var på ultralyd sa jordmord at hun ikke så noe dings i hvertfall. Så kikket hun litt til. Å da så hun at hun så to hvite streker som var kjønnsleppene. Men som hun sa. Man er jo aldri sikker før ungen blir født. Men velger å stole på det jeg. Rart med en gutt med hvite streker hehe :). Tiden vil vise! =)
Har to jenter fra før, og venter jente nr tre nå. Jordmødrene har aldri sagt noen prosent til oss for hvor stor sannsynligheten er for at det har vert jenter, men de har da sagt jente hver gang. Som jordmor sa denne gangen, når tulla sprikte med bena som bare det inni magen, at her er det helt flatt! Så tror det skal godt gjøres at det kommer ut en gutt altså
Var vel mest at vi ikke så noe tegn til gutteutstyr :) Og jordmora virka veldig dreven, og hun var ganske sikker på at det var jente. Men er jo ikke heeelt sikkert da, men satser på det ;P