Dere som har jente...

• Trådstarter Trådstarter AnneK
  • Opprettet Opprettet
Sniker uteenfra :p
Symptomer var sterk kvalme og bekkenløsning:/ Cravings var maiskaker :p, klor lukten, appelsinjuice <3 Og selleri!!

Sniker uteenfra :p
Symptomer var sterk kvalme og bekkenløsning:/ Cravings var maiskaker :p, klor lukten, appelsinjuice <3 Og selleri!!

Spennende å se her da. Hvordan var trøttheten?
Jeg har drukket mye appelsinjuice, er kvalm (ikke veldig, men jevnt). Vektig trøtt og sover dårlig..

Sniker fra juni :) Ikke noe særlig kvalm, annet enn på morgenen før frokost de første 9 ukene, megatrøtt frem til uke 10-11, ømme pupper som "sprengte" om natten (det har heldigvis bedret seg :)). Har ikke cravet så mye annet enn frisk frukt (alltid kaldt fra kjøleskap) og hatt veldig lyst på lakris... og pizza :rolleyes:

Jeg hadde så lyst på gulrot og ostepopp. Jeg var sikker på at ungen kom til å være helt orange når hun kom ut. Jeg var også kvalm de første tre mnd. Jeg kasta opp hver dag, etter hvert måltid. Skulle til legen for å prate om eventuelt innleggelse, men det stoppa den dagen. Tenker at om jeg hadde dratt til legen dagen før, hadde jeg nok blitt innlagt da.

I starten cravet jeg gulrot og blåbærbiola (sammen), helt rar kombo. På slutten appelsin, kakao og after eight. Jeg spiste store mengder! Hver natt laget jeg kakao og spiste to appelsiner etter hverandre. Sleit med urolige bein og klarte ikke å sove, så noe måtte jeg jo gjøre :hilarious:

symptomer i starten var en del kvalme, mye migreneanfall som gjorde meg veldig dårlig i noen uker. Slik som nå. Så jeg tror jeg har en jente til i magen :)

Veldig kvalm!! Og dilla på frukt.. med gutten var jeg ikke kvalm og dilla på pølser og godis:smiley-bounce022

Jeg hadde så lyst på gulrot og ostepopp. Jeg var sikker på at ungen kom til å være helt orange når hun kom ut. Jeg var også kvalm de første tre mnd. Jeg kasta opp hver dag, etter hvert måltid. Skulle til legen for å prate om eventuelt innleggelse, men det stoppa den dagen. Tenker at om jeg hadde dratt til legen dagen før, hadde jeg nok blitt innlagt da.

Huff, bra hun ikke faktisk var helt orange da :p:p

Litt kvalm før frokost, kveldstrøtt, men ikke ellers, god matlyst, og bekkenløsning mot slutten. Spiste kokte egg og sjokolademelk nesten hver dag.

Helt annerledes denne gangen, så blir spennende å se :-)

Sniker fra mai ;)
Jeg hadde akkurat like symptomer med jenta og gutten min. Kvalm like lenge, et par ganger med oppkast og avsmak på enkelte matvarer.
Nå venter vi nr 3, en gutt igjen, og jeg har ikke hatt noen av de overnevnte symptomene bortsett fra kvalmen som varte lengre denne gangen :)

Ikke særlig kvalm ,mest uggen . Bekkenløsning og bekkenlåsning ,var ganske skral. Håper jeg slipper unna det denne gangen.

Cravings: appelsiner, sjokolade, is, frokostblanding, nugatti zero.. alt søtt :wideyed: Har det samme nå.

Var kvalm, men ikke så ille som da jeg ventet sønnen min. Jeg hadde dilla på pink lady epler :)

Var sinnsykt kvalm fra begynnelsen til uke 15! Cravet ikke noe spesielt annet enn honningmelon, men antar det var pga varmen (var det året det var syk varme i Norge!)

Spennende å se her da. Hvordan var trøttheten?
Jeg har drukket mye appelsinjuice, er kvalm (ikke veldig, men jevnt). Vektig trøtt og sover dårlig..
Jeg var ganske trøtt ja! Men ikke noe mer enn det vanlige som er vanlig generelt ved graviditet:hungover:

Jeg var uendelig trøtt forresten, ble faktisk sykmeldt 50% på grunn av det ,klarte ikke å gjøre jobben min . Spent på hvordan det blir denne gangen, har veldig mye å gjøre de neste månedene.

Kvalm i starten (frem til uke 11), så kom bekkenløsning, sjokolade, sjokolademelk og alt annet med sjokolade :laughing002

Back
Topp