Dere som har iPhone

Jeg har en hvit 3GS, og fornøyd med den. Den er litt lettere enn 4G, men jeg synes kamera på 4G er MYE bedre enn på 3GS, men det er også det eneste [:)]

Samboer har altså 4G, så jeg sammenlikner med den han har [:)] Kommer nok en ny snart (mener jeg hørte det av gutta på IT) og da venter jeg til den nye kommer [:)] Samme med iPad, jeg går og venter til den nye versjonen kommer [:)]

Jeg har ikke men gubben har IPhone4

Har iPhone 4, drittkamera sammenliknet med min gamle SE, men ellers er jeg hekta[:D]

har 3Gs

ORIGINAL: lan77

Har iPhone 4, drittkamera sammenliknet med min gamle SE, men ellers er jeg hekta[:D]

Sign! Totalt avhengig[;)]

Jeg har 3Gs, og er IKKE hekta.. [8D] Elsker den som duppedings, men hater den som mobil.. Så her blir det nok en eller annen Android-telefon den dagen den her tar kvelden ja...

Gubben har iPhone 4, og jeg må si at bortsett fra kameraet og skjermkvaliteten, så liker jeg den jeg har mye bedre..!
Og ja, er visst en iPhone 5 underveis nå....

Iphone 4, og veldig fornøyd :)
Kommer vist en Iphone 5 til sommeren, den er jeg litt spent på! Er ikke så veldig imponert over kameraet på iphone4.

3gs......veldig fornøyd...gidder ikke å bytte til 4 nå npr det kommer 5 til sommeren:)

Back
Topp