Dere som har iPhone 4

Fru Riskorn

Forumet er livet
Jeg skal nok kjøpe meg en. Så lurer jeg på. Jeg vil synkronisere den med TO outlookkontoer. En hjemme og en på jobb. Jeg har alle avtalene hjemme på outlook-kalenderen hjemme og alle jobbrelaterte avtaler på kalenderen på jobben. vil jeg da kunne synkronisere begge kontoene og se begge typer avtaler på iPhonen? Uten at kalenderne blander seg og at alle hjemmeavtalene mine blir lagt inn på jobben?

er ikke outlooken du synker opp mot,men andre mailklienter, men ja du kan laste ned flere. sier dataekspertmannen i huset. :)

Kan man ikke få tilgang til outlook-kalenderen på iPhonen da??? Det er liksom halve poenget for meg nemlig. Å ha kontroll på alle avtaler med en telefon.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Kan man ikke få tilgang til outlook-kalenderen på iPhonen da??? Det er liksom halve poenget for meg nemlig. Å ha kontroll på alle avtaler med en telefon.

Jo kalenderen er synkronisert, men jeg bruker jobbkalenderen i outlook som privatkalenderen også jeg da.. er det noe veldig privat kan jeg bare "låse" den sånn at ikke andre på jobb kan lese avtalen.
Vet ikke hvordan det er hvis man synkroiserer 2 forskjellige desverre.

Back
Topp