Dere som har hvite trappetrinn?

cathkal

Gift med forumet
I trappa deres?

Da tenker jeg ikke på de som er malte for hånd men dere som har bestilt trapp med hvite trinn[;)]

Blir det fort skittent? at det er et ork å ha?[8|]

dytter

Nå har ikke jeg det, men mamma..
Hu sier at det som er minus med det er at støv å sånnt vises veldig godt, så hu koster den helle tiden :)
Men hu synest det er fint så det er verdt det sier hu.. Hehe:)

Er veldig fint da:)

Nå har vi hatt vår trapp i to år, og jeg er møkk lei... Den er alltid skitten.. Og det er trappa opp til loftet, som vi ikke bruker.. "heldigvis" var det noen håndtverkere på besøk hos oss som lagde masse store stygge hakk i trappa, så nå skal de fikse den og male den, og da blir det grå trinn her...

har hvit trapp ja..
Den blir fort bøssette, eller det syntes i allefall veldig fort, støvsuger den ettpar ganger i uka og vasker den 1 gang i uka, og siden den er malt så går det fort og greit og egentlig veldig taknemlig jobb siden man ser det blir hvitt og fint igjen ;-)
Glad i trappa mi jeg, men når den skal males så tror jeg vi velger en annen farge..

Jeg har hvit trapp som er malt, det er et herk med hvit trapp i fht. møkk og støv, blir ille etter 1 dag. Vi skal derfor sette på tretrinn man kan klikke på på selve trinnene, og så forblir resten av trappa hvit.

Det positive med hvit trapp er at en ser bedre hvor ofte en bør støvsuge!

Back
Topp