Dere som har hvert på OUL..

Hvor lang tid brukte dere på den timen? Jeg skal ditt nå kl 11 i dag :) men fikk å haste time til legen kl 12.30 bga jeg nesten ikke har sovet i natt for har kraftige smerter i hånda mi :-( så bruker jeg 45min fra sykehuset til legen :-(
 
det tar ca 30 minutter, så det skal du nok rekke fint, såfremt de ikke er forsinket. god bedring <3
 
Å da håper jeg de ikke er forsinket :)
Takk for svar :) Skal møte opp litt føre og jeg, kansje jeg kan være heldig å bli tatt inn litt føre og som jeg gjorde for 5år siden :p
 
Vi brukte tre kvarter pluss tror jeg. Også kan det jo fort være forsinkelser.. Så jeg hadde nok sagt til legekontoret at jeg måtte komme senere:p men det går sikkert helt fint:)
 
Hun brukte ca 45 min men da gikk hun ut pga noen skulle ha tak i henne så senere forsvant hun for å prøve å få hjelp av kollega til å hjelpe siden hun slet litt :) så hadde sikkert brukt litt mindre tid om lille var samarbeidsvillige
 
Hun brukte 30min på meg i dag, og da fikk jeg til og med med meg 6 bilder hjem :-D
Så rakk legen også. Og grunnen til verkingen i hånd og armen min er at jeg har begynt å få litt vann i kroppen, og nervene mine ligger i klem i hånda, så dette skulle gå bort når svangerskapet er over. Håper det blir bedre føre det, for det er så vondt :-(
 
Back
Topp