dere som har HTC Desire

snika

Glad i forumet
er dere fornøyd med den? vis ja hvorfor og vis ikke hvorfor ikke?

ja veeeeet det har vært mye mas om mobiler i det siste men trenger litt erfaring

Er fornøyd med min. Kameraet skuffet litt til og begynne med, men hadde en veldig bra kameratelefon før jeg fikk denne. Måtte bare stille inn forskjellig, så nå er jeg fornøyd med kameraet også[:)]

Elsker min! Den har alt man kan tenke seg og mere til, bare man vet å bruke den riktig. Bruksanvisningen er jo tynn som ei flis, nettopp fordi det ikke er noen fasit om hvordan telefonen skal være. Stor kapasitet, mange muligheter for personliggjøring og en haug av artige widgets og apps (uten de begrensningene som f.eks Iphone har)

Jeg personlig elsker disse morsomme appene, som har gjort telefonen til min egen. Jeg elsker at jeg bare kan knipse et bilde og svosj, ligger det på facebook (eller blogg for den som liker det).

Eneste aberet slik jeg ser det er en litt laber batterikapasitet. Det er det eneste negative jeg vet. MEN det tok vel omtrent 2 mnd før jeg hadde satt meg skikkelig inn i den og alle funksjonene. I starten ville jeg bare kaste den ut av vinduet... [8D]

ORIGINAL: slisabeth

Jeg synes bare at den er så utrolig kjedelig, derfor liker ikke jeg min

[:-]

Hehe, jeg har gått fra hat til elsk[:)]
Nå er jeg veldig fornøyd.
Men måtte laste ned ørten quiz-games før jeg ble hæppi.
Og få hjelp fra gubben til å flytte og organisere alle appsene og widgetsene.
(Det jeg liker minst, er mangelen på gode norske ord for alt som har med sånne tlf å gjøre).

Back
Topp