Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener du at du ble gravid med spiralen??Jeg blødde en god stund før det ga seg og blødningene forsvant helt. Plagsomt, men helt normalt.
Rakk bare å ha den i litt over 3 år før jeg ble uventet gravid.
Ja. Men det er veldig sjelden det skjer og leger jeg snakker med sier at spiralen er det de anser for å være det sikreste prevensjonsmiddelet.Mener du at du ble gravid med spiralen??
Omg! Nå skal vi begynne å bruke kondom i tillegg, vil ikke risikere!Ja. Men det er veldig sjelden det skjer og leger jeg snakker med sier at spiralen er det de anser for å være det sikreste prevensjonsmiddelet.
Det er som sagt veldig sjelden noen blir gravid med spiral. Men ja, veldig kjedelig når det skjer.Omg! Nå skal vi begynne å bruke kondom i tillegg, vil ikke risikere!
Jeg hadde sterke menssmerter samme dagen som den ble satt inn, men ikke merket noe etter detDere som har fått spiral, har dere hatt litt som mensensmerter etterpå?
Dere som har fått spiral, har dere hatt litt som mensensmerter etterpå?
Har hatt menssmerter i to dager nå,satser på det går over [emoji4]Jeg hadde sterke menssmerter samme dagen som den ble satt inn, men ikke merket noe etter det![]()
Dere som har fått spiral, har dere hatt litt som mensensmerter etterpå?
Jeg har fortsatt litt murring og spotting - fikk spiral i november.