Dere som har hentet babyboxen fra Apotek1

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Hva var oppi?
Følte det var så lite i min?!

Ikke meningen å høres kjip ut altså, er glad for alt jeg kan få :)
Men googlet litt og ser at på diverse bilder er det mye mer oppi enn det jeg fikk.

Har ikke hentet Vitus/Ditt Apotek sin enda, er spent på den også. Har heller ikke fått noe fra Rimi eller Libero om henting.

Husker ikkje nøyaktig (har blandet sammen begge apotekpakkene nå), men var iallefall smokk, flaske, smekke, gavekort på body, sokker, bleieprøver og masse vareprøver på kremer, ammeinnlegg osv... Vitus sin var stort sett reklame og små vareprøver... Var mye mer fornøyd med Apotek 1 sin... :)

Min var og lite i... av alle pakkene jeg hentet var faktisk rimi sin best!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sikker på det ikkje var gavekort? Var inni en reklamebrosjyre frå Lindex... Var også der sokkene hang fast... :)

Ja, enig der... Venter fortsatt på Rimi og Libero sin, så håper på masse kjekt der... :)

I min var det:
4 bleier i 2 str. En smokk, en flaske, en pakke bind, en smekke, en mini a-creme, en mini Zink, en mini Bepanthen og en pakke våtservietter. Og en minipose Blenda Color.

Ingen gavekort på Body eller noe :(
Samme som jeg fikk! Hentet den i dag.

Jeg mener som sagt ikke å klage! Er fornøyd med alt! Men syns det er litt "urettferdig" at noen får mer, hehe.
Ja jeg har letet og letet etter det gavekortet, det at jo derfor jeg bestilte pakken idet hele tatt...:/ synes også det burde vert standar!

Husker ikkje nøyaktig (har blandet sammen begge apotekpakkene nå), men var iallefall smokk, flaske, smekke, gavekort på body, sokker, bleieprøver og masse vareprøver på kremer, ammeinnlegg osv... Vitus sin var stort sett reklame og små vareprøver... Var mye mer fornøyd med Apotek 1 sin... :)

Sniker. Fikk det samme. Storfornøyd med apotek1 sin! !

Samme her! :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Her er det som var i min :-)
Fornøyd med både denne og vitus sin :-) gleder meg til rimi og libero sine pakker kommer og! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1374136394383.jpg
    1374136394383.jpg
    64,8 KB · Visninger: 79
Det står jo på siden dems: "Vær oppmerksom på at innholdet kan variere"
Men det at det skal være såå stor variasjon synes jeg er rart...

Alle boksene jeg har fått avviker fra bildene jeg har sett, så ingen er like desverre:( men er alikevel mye vareprøver, som er kjekt og prøve ut:) i tillegg til at det er god reklame for leverandøren:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ble litt skuffet over min egentlig "/
Var veldig lite i boksen min :/ ser på bildet så er det såå mye i boksen mens den jeg fikk hjem var nesten tom "/

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Back
Topp