dere som har hatt ul i uke 12

vevina

Forumet er livet
hva så dere? var det utvendig eller invendig ul?
skal på ul på mandag og er ca 12 uker da, sist var jeg ikke på noe føre den ordinære og da var jeg nesten 20 uker så jeg er litt usikker på hva jeg kan forvente :)

Hei!
Var på UL i uke 11+4, og da var det utvendig ultralyd. Vi fikk se mye! hode, mage, armer, bein, hjertet som slo, og anlegg til øyne, nese og munn :) Legen viste oss til og med magesekken! Og fosteret beveget seg masse inni magen.  Lengden fra hodet til rumpen var ca 6 cm.
Gled deg! :)

Jeg var på ul i uke 12+5! Jeg tok da innvendig, men fikk valget om å ta utvendig. Jeg valgte å ta innvendig fordi gynekologen mente man så mye mer da. Men innvendig ul er ikke så ubehagelig, og jeg syns det går ganske greit!

Jeg fikk se ganske mye syns jeg, og spiren har vokst mye siden jeg var på sist ul i uke 8+5! Fikk se tydlige armer og bein og det sprellet og sparket som bare det. 

Ble et skikkelig svært bilde her, men! hehe. Dette er ihvertfall ett av bildene fra ultralyden i uke 12+5 :)

rosa123 skrev:
Hei!
Var på UL i uke 11+4, og da var det utvendig ultralyd. Vi fikk se mye! hode, mage, armer, bein, hjertet som slo, og anlegg til øyne, nese og munn :) Legen viste oss til og med magesekken! Og fosteret beveget seg masse inni magen.  Lengden fra hodet til rumpen var ca 6 cm.
Gled deg! :)

Hørtes ganske likt ut som min UL tur i uke 11+5 :)

Jeg var i går og fikk se min lille ved utvendig ultralyd. Fikk se hjernehalvdelene, hele kroppen såklart, alle fire hjertekamrene og urin i blæren. Skikkelig gøy :)

Jeg var på UL i uke 11+5, og jeg ble overrasket over hvor mye jeg fikk se.. ;-)
Hjerte slo, armer og ben sprella, og h*n sparka kjempe masse.. Så til og med h*n sutte på tommelen... hihi.. Alt så fint ut.. Gleder meg bare til ordinær UL jeg nå, for å få bekrefte om hun legen som undersøkte meg antydet rett kjønn!
Du kan glede deg til UL på mandag, kjempe gøy å se lille nurket!

Jeg har tatt utvendig UL siden uke 7 jeg.

morro! nå gleder jeg meg masse :D håper vi får bilder for sambo får ikke vært med. men skal ha med søsteren min og guttungen såklart, men han skjønner jo ikkeno av det. han blir nok mere inponert over ul maskina tenker jeg og skulle nok gjerne trykket på noen knapper :P

så spent! også er det jo ikke lenge til ordinær ul 30. april heller. tiden flyr altså. herlig herlig herlig!

Back
Topp