Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så at et par stykker her inne har vært på ul i uke 5/6.. Det jeg bare lurte på er: Hva kan man egentlig se så tidlig? Hjertet begynner jo å slå i uke 5+4..er det det eneste man kan se?
Har lyst på tidlig ul selv, men lurer kanskje på om jeg skal vente litt lenger..?
Morgen Tuttlings...jeg skal på min andre ul imorra, blir fulgt opp med både ul og blodprøver. Dem sjekker om "barnet" har vokst som den skal på de antall dagene siden sist gangen, om hjertet har "riktig" lyd, og på blodprøven ser dem på HCG, om den utvikler seg som den skal.........
Grunnen til jeg får oppfølging er x antal sa, og jenta mi som er hjerteoperert.
Ha en fortsatt fin dag....
Hei hei...det synes jeg var lenge å vente ja, hadde jeg vært deg, hadde ikke jeg klart å vente....jeg tror ikke det er helt vanlig å vente SÅ lenge....men er ikke helt sikkert, helt sikkert noen andre som vet mere enn meg når det gjelder dette......ha en fortsatt fin dag, beklager jeg ikke kan svare deg på spørsmålet ditt.....
Godt å høre du fikk legetime før, 3 uker går fort[:)].......det går jo an å kontakte en gyn, men da må du sikkert betale full pris, men det går jo an å høre da.......
å så kjipt da! vet ikk om du fikk pm min, alt klikka plutselig her.. Har du hørt på st.hanshaugen helsest. da? Du kan gå hvor du vil, og ringe til flere...Ellers får du bare spørre her, lese på nettet, eller kjøpe deg en bok om alt...[:)]
ja uff, dem er ikke enkle bestandig nei......fikk ikke time til jordmora før den 19.09, og det er ihvertfall lenge til....men men, får jo fin oppfølling før det da. Skal som sagt til gyn imorra igjen. Håper du får time fort til gyn, ihvertfall hvis du er litt engstelig og har mange spørsmål...
Jeg fikk første time 18. august. Føles leeenge til. [;)] Jeg har lyst på ul mellom uke ti og tretten, en såkalt nakkefolds-ultralyd.. Men da må jeg vel betale rundt tusen kr..
Jeg vet ikke hva det koster, men det går jo an å spørre legen din om du kan få en henvisning til den undersøkelsen da....det kan jo være, da slipper du ihvertfall betale så mye..........går an å høre.....stå på