dere som har hatt svangerskapsforgifting

stinel

Glad i forumet
hvordan vondt i hue hadde dere, om dere hadde dt da??

Det kjentes ut som trykk i hodet, som om en har en for trang hjelm pressa over hodet om du forstår...Lå hovedsaklig fra panna og bakover...

Siden jeg hadde høyt blodtrykk sa alltid jordmor at jeg måtte være obs om jeg fikk veldig pannevondt...

pannehodepine. hadde ikke så mye trykk. men hadde flimring for øynene. både litt sånn "hetebølger" men også "lysglimt" som flimrer/blinker. og så kunne jeg "se" pulsen min. altså blikket/lyset pulserte.

Hadde skikkelig hodeverk, men gikk i Juli i solsteik, og trodde hodeverken skyldtes været og den tunge lufta. Tror det satt mest i pannen

Mrs Lutz skrev:
pannehodepine. hadde ikke så mye trykk. men hadde flimring for øynene. både litt sånn "hetebølger" men også "lysglimt" som flimrer/blinker. og så kunne jeg "se" pulsen min. altså blikket/lyset pulserte.

Samme som her :) 

Hodepinen satt hovedsakelig langt fremme/pannen, flimring for øynene og jeg følte meg helt totalt ødelagt- ubrukelig.. 

ok, jeg fikk sterke smerter i hodet i går, så vondt at j måtte ligge på rommet med lyset av, å det satt i panna,og gikk litt bakover.. j orka nesten ikke ha øya oppe, el gå el noen ting, paracet hjalp heller ikke.. blei lagt inn på sykehuset i dag tidlig,  blei slept ut igjen i kveld,.. de tror j har bihulebettenelse..  når de tar blod prøver, skjekker de da om j har forgiftning??  j har feber oxo da, å det har man kanskje ikke hvis man har svforgifting?  glemte å spørre de på sykehuset. men skal på kontroll til mandag så skal spørre litt da..  hadde 2+proteiner, blodtrykk 150/89

Back
Topp