Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde irriterende hodepine og var mer sliten enn vanlig, over en helg på mandagen hadde jeg fastlegekontroll. Der viste undertrykket 100 og jeg ble sendt på sykehuset og ble liggende her noen dager til blodtrykket stabiliserte seg (uke 37). Jeg fikk også +2 i proteiner i urinen. Etter noen dager reiste jeg hjem, men var inne til kontroll hver andre dag. Blodtrykket økte men ble holdt i sjakk av medisiner og utenom blodtrykket var jeg lite plaget. Da jeg var inne til kontroll en uke før termin var alt stabilt, senere samme kveld/natt fikk jeg flimring, kvalme og vanskeligheter for å ordlegge meg. Reiste inn til føden, og fikk påvist blodtrykk på 180 over 130. Noe som førte til en lang natt på intevsiven med blodtrykkssenkende intavenøst før gullet ble tatt med keisersnitt på morgenen når jeg var stabil. Etterfulgt av flere dager på intensiven, for meg, men gullet hadde fint med far.
Jeg hadde irriterende hodepine og var mer sliten enn vanlig, over en helg på mandagen hadde jeg fastlegekontroll. Der viste undertrykket 100 og jeg ble sendt på sykehuset og ble liggende her noen dager til blodtrykket stabiliserte seg (uke 37). Jeg fikk også +2 i proteiner i urinen. Etter noen dager reiste jeg hjem, men var inne til kontroll hver andre dag. Blodtrykket økte men ble holdt i sjakk av medisiner og utenom blodtrykket var jeg lite plaget. Da jeg var inne til kontroll en uke før termin var alt stabilt, senere samme kveld/natt fikk jeg flimring, kvalme og vanskeligheter for å ordlegge meg. Reiste inn til føden, og fikk påvist blodtrykk på 180 over 130. Noe som førte til en lang natt på intevsiven med blodtrykkssenkende intravenøst før gullet ble tatt med keisersnitt på morgenen når jeg var stabil. Etterfulgt av flere dager på intensiven, for meg, men gullet hadde fint med far.
Jeg hadde irriterende hodepine og var mer sliten enn vanlig, over en helg på mandagen hadde jeg fastlegekontroll. Der viste undertrykket 100 og jeg ble sendt på sykehuset og ble liggende her noen dager til blodtrykket stabiliserte seg (uke 37). Jeg fikk også +2 i proteiner i urinen. Etter noen dager reiste jeg hjem, men var inne til kontroll hver andre dag. Blodtrykket økte men ble holdt i sjakk av medisiner og utenom blodtrykket var jeg lite plaget. Da jeg var inne til kontroll en uke før termin var alt stabilt, senere samme kveld/natt fikk jeg flimring, kvalme og vanskeligheter for å ordlegge meg. Reiste inn til føden, og fikk påvist blodtrykk på 180 over 130. Noe som førte til en lang natt på intevsiven med blodtrykkssenkende intavenøst før gullet ble tatt med keisersnitt på morgenen når jeg var stabil. Etterfulgt av flere dager på intensiven, for meg, men gullet hadde fint med far.