2barnog1spire
Forelsket i forumet
hvilken uke ble det oppdaget i og hvilke symptomer hadde dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bondekone
ORIGINAL: 2barnog1spire
ok, ja kjenner meg litt bekymret, har hatt 3 vanlige SA tidligere hvor kroppen har ordnet opp selv, men føler bare på meg at noe er galt, er kjempe kvalm og ekstremt trett, men det er vist vanlig med svangerskap utenfor livmoren også, har i tillegg vondt i korsryggen og litt små vondt i magen av og til. (har to barn også)
hvis du er redd for noe slikt så hadde jeg ringt legevakta og bedt om en kontroll siden det kan ødelege egglederen
sender over en klem
jeg var veldig trøtt de første 12 ukene av svangerskapet og ingenting var galt
ok, ja kjenner meg litt bekymret, har hatt 3 vanlige SA tidligere hvor kroppen har ordnet opp selv, men føler bare på meg at noe er galt, er kjempe kvalm og ekstremt trett, men det er vist vanlig med svangerskap utenfor livmoren også, har i tillegg vondt i korsryggen og litt små vondt i magen av og til. (har to barn også)
hvis du er redd for noe slikt så hadde jeg ringt legevakta og bedt om en kontroll siden det kan ødelege egglederen
sender over en klem
jeg var veldig trøtt de første 12 ukene av svangerskapet og ingenting var galt
men kan de hjelpe meg nå i julen da? er det noen legekontorer som er åpen mellom jul og nyttår?
legevakta er pliktig til å hjelpe og hvis det er utenfor livmor så må de gjøre noe nå i jula
er bare å si på legevakta at du tror du er gravid uten for livmor