..altså på sykehus, ikke privat...
Slik jeg har forstått det så skal alle over 35år få tilbud om tidlig ultralyd..!?
Hvor mange her har fått d??
Noen som ikke har fått??
Min lege henviste til både tidlig og ordinær ultralyd, men jeg har bare fått time til ordinær
Slik jeg har forstått det så skal alle over 35år få tilbud om tidlig ultralyd..!?
Hvor mange her har fått d??
Noen som ikke har fått??
Min lege henviste til både tidlig og ordinær ultralyd, men jeg har bare fått time til ordinær
er 31 og har ingen medisinsk grunn for å få.. mulig det er fastlege som har henvist feil første gangen hun sendte henvisning. Hun virket overrasket når jeg nevnte at jeg hadde fått time når jeg var på kontroll forrige uke. Kan nesten ikke klage! Alt sto bra til med den lille
aktiv liten krabat som ikke ønsket å bli tatt bilde av i dag! Veldig glad vi var privat før jul hvor vi fikk bilder 

Mulig de har satt i gang ny praksis der de tar inn alle til tul?? Fikk først time til oul etter jeg var på tul! Fikk dog veldig sein time til oul... 20+2 ut i fra tul og 20+4 etter egne beregninger/forrige tul... nesten fristet til å ringe for å høre om de har en tidligere time til meg...