Dere som har hatt SA

Cillia

Elsker forumet
Skal dere be om tidlig ultralyd denne gang? Jeg tenkte å spør om jeg kan få i uke 7, når hjerte begynner å slå. Også vil jeg gå en gang i uke 12, men da blir det nok privat ul.

Kjenner jeg er litt nervøs, og redd for å glede meg...Gleder meg til jeg er 12 uker jeg[8D]

Jeg har bestilt meg privat ul hos Kari utne på Bryne 28 juni [:)] da er jeg nesten 10 uker på vei..

Det var Kari Utne jeg tenkte å gå til i uke 12, var  hos henne i uke 9 første svangerskapet mitt. Kjempeflink jordmor!

Jeg vurderer å bestille privat i uke 8-9

Får ul i uke 11-12 også

Lyst å se et hjerte banke, og jeg er så utolmodig at jeg tror ikke jeg klarer å vente til uke 12...! [8|]

Jeg får UL om jeg ringer gynekologen min, men tenkte å vente til neste uke..

ORIGINAL: Cillia

Det var Kari Utne jeg tenkte å gå til i uke 12, var  hos henne i uke 9 første svangerskapet mitt. Kjempeflink jordmor!
Skulle til henne i mai også, men den timen måtte jeg jo avbestille.. Hun er jo på sus også hun.. Hørt hun er kjempe flink så jeg gleder meg [:)] Får ikke ekstra ul av legen siden jeg bare har mistet to ganger...

har ikke hatt SA, men skal ha tidelig UL. Fikk også tidlig UL sist jeg var gravid

Får man bare dekket tidlig ul hvis man har hatt flere tidligere aborter? Holder det ikke med 1?

ORIGINAL: Cillia

Får man bare dekket tidlig ul hvis man har hatt flere tidligere aborter? Holder det ikke med 1?

Dette kommer veldig ann på legen! Man får som oftest ikke noe mer oppfølging før man har mistet 3 ganger eller mer.
Det heter seg det, at det er helt vanlig å oppleve en eller to aborter..

Men noen leger er snille på dette punktet, og skjønner man kan være bekymret!

Jeg har fått time til UL når jeg er 7+6. På grunn av at det er IVF og pga historien min som du kanskje ser under her [8|] Kommer til å be om en i uke 12 også. For da er det ca 5-6 uker til ordinær UL og da regner jeg med at jeg har begyne å kjene liv om alt går bra. Trenger bare å vite at alt står bra til. Fra dagen jeg begynner å kjenne liv så klarer jeg nok å forstå det selv [:D]

Om jeg er gravid nå, så kommer jeg nok til å få ultralyd ja.. Legen min har nettopp fått seg ultralyd-apparat, så han vil nok teste det ut kjenner jeg han rett!

*IKM på fredag*

jeg var hos Kari Utne i går :). fantastisk jordmor. tok seg virkelig tid til meg, forklarte meg, armer og ben hode og kropp. Sjekket hva hjertelyden lå på osv. Jeg får oppfølging av sykehuset. Siden jeg har mistet to ganger veldig nær. har vert på 3 ultralyder til nå, å skal på min 4 i neste uke :). Men det tror jeg har med gynekologen å gjøre, er den samme jeg har kommet inn til hver gang, å nå sa hun at hun ville følge meg opp siden jeg hadde mistet :)

Gratulerer så masse med ny spire!! [:)] Håper det går bedre denne gangen!! [:)] Lykke til! [:)]

jeg har fått tidlig ul 8/7, og i følge babyverden begynner hjerte å slå i morra så det blir spennende=)

ORIGINAL: lisemo

Gratulerer så masse med ny spire!! [:)] Håper det går bedre denne gangen!! [:)] Lykke til! [:)]

Takk for det[:D]

Back
Topp