dere som har hatt SA...

mom2b

Betatt av forumet
Flere ganger..jeg har hatt 2. Vi har prøvd siden og nå satt den lille spira på første forsøk etter siste SA! Men jeg syns det er utrolig tungt og trist at vi ikke klarer å glede oss over det! SÅ jeg var hos legen min på fredag, og hun skal sende henvisning til noen utrolig dyktige gynekologer som også setter hormonsprøytge for og opprettholde HcG nivået. Hun trodde kanskje det kunne være at kroppen min ikke klarte å holde dette oppe på engehånd! Og selv om leger og gynekologer sier at slike tiltak ikke blir satt i gang før etter den 3. spontanaborten så er det bare å fortelle legen din hva du vil, så går det nok bra! Jeg sa jo til legen min at jeg ikke sitter og venter på den at tredje SA'en skal komme før det blir satt i gang noen vidre tiltak for meg, og det skjønte hun veldig godt=)

Er viktig at vi stiller litt krav og viser ønske om hjelp. Ringte nedover samme dag som jeg fant det ut for å få tatt en hcg prøve. Det var fine verdier. Skal ta en til en dag denne uka forhåpentligvis og vi skal på tidli UL i juli! Så det er bare å krysse fingrene for god stigning av hcg og hjertebank på UL. Er liiivredd for å få en blødning [:(]

SA i april 5+4
SA august 10+2
SA i oktober 7+1
SA i desember 9+3
SA i mars 6+5
SA i mai 5+3

Jeg har hatt 5 SA, vært hos 3 forksjellige leger og på sykehuset, ingen tar meg seriøst..
Hvorfor? Jo fordi jeg har en datter, da mener de at alt er i orden med meg..

Noe jeg såklart skjønner at det ikke er!! Så det er nok ikke bare bare å si til legen sin hva man vil[;)] Jeg har ikke fått hjelp noe sted, ingen som vil gi meg noen ting..

Jeg får bare vite jeg er så ung og at jeg har mange år på å lykkes jeg... [8|]

ORIGINAL: Cameleon

Jeg får bare vite jeg er så ung og at jeg har mange år på å lykkes jeg... [8|]

Ja den har jeg også fått.. Og at jeg skal være glad for at jeg hvertfal har fått ett barn..
Ja såklart er jeg det, prinsessa mi er ALT for meg.. Men jeg vil gjerne ha hvertfall en søster eller bror til henne

ORIGINAL: Enbabytil

Ja den har jeg også fått.. Og at jeg skal være glad for at jeg hvertfal har fått ett barn..
Ja såklart er jeg det, prinsessa mi er ALT for meg.. Men jeg vil gjerne ha hvertfall en søster eller bror til henne

Jeg skjønner deg godt! Vi krysser alt vi har og håper dette er vår tur!!

Jeg må innrømme at jeg tenker veldig positivt! Jeg vil så innmari gjerne at det skal gå bra!!
Når jeg mistet sist gang, følte jeg alt raste sammen, var egentlig redd for å bli gravid igjen, tilfelle jeg skulle miste enda en gang.. men nå, som jeg sitter her med positive tester, som bli sterkere og sterkere for hver dag, og det begynner å gå opp for meg,sakte men sikkert.. Jeg vil såå gjerne!

Jeg har troen på oss jeg! Dette skal gå bra!! [:D]

ORIGINAL: Cameleon

ORIGINAL: Enbabytil

Jeg skjønner deg godt! Vi krysser alt vi har og håper dette er vår tur!!

Jeg må innrømme at jeg tenker veldig positivt! Jeg vil så innmari gjerne at det skal gå bra!!
Når jeg mistet sist gang, følte jeg alt raste sammen, var egentlig redd for å bli gravid igjen, tilfelle jeg skulle miste enda en gang.. men nå, som jeg sitter her med positive tester, som bli sterkere og sterkere for hver dag, og det begynner å gå opp for meg,sakte men sikkert.. Jeg vil såå gjerne!

Jeg har troen på oss jeg! Dette skal gå bra!! [:D]

Så deilig da[:D] Jeg hadde en skikkelg god følelse sist, jeg fikk sterkere og sterkere tester.. Jag hadde aldri før fått ordentlig sterke tester, og hcg nivået mitt ble sjekket å lå på 15 000 tidlig i sv.skapet.. Så jeg var sikker på at det skulle gå bra, men den gang ei[:(]

Så nå tar jeg ingenting for gitt,  prøver å tenke så lite som mulig på det egentlig..

Men krysser alt som kan krysses for oss[;)]

Akkurat det samme vi har tenkt, vi elsker prinsessen men er så sårt å høre hennes gjentakende spørsmål etter liten bror eller søster. Har brukt så mange år på å få det til nå at de får ikke den helt tette kontakten, men når de blir eldre så jevner det seg ut og det er bestandi godt (fra mitt synspunkt) å ha søsken [:)]

nå skjønner jeg igrunn ikke noe..var hos gyn på mandag og fikk resept på sprøytene.. som til info koster litt over 600 per uka og som skal taes frem til uke 12. men i pakkningsvedlegget sto det at den ikke skal ta's av gravide:s og ingen har tatt blodprøve for å se verdien på HcG nivået!!!

også snakka jeg med søstra mi som er abulansesjåfør og ho sa det var j... rart at de ikke har sjekka om det er Hcg nivået mitt det er noe galt med, eller om det er noe annet! for hvis ikke det er HcG nivået er det jo ikke noe vits åp ta sprøyter til 600kr uka!!!åååå... det helsevesenet i norge er til å bli fullstendig sprø av!!

skal heldigvis på tidli ul til uka da, så for jeg høre med de da:)

ikke noe vits med sprøyter før dem har sjekket hcg nivået ditt! Tar det opp med legen før du begynner med det.
Noen leger er rett og slett ubrukelig. For noen måneder siden var jeg hos legen og fikk en resept på noen piller som okke skulle tas i ammeperioden, og jeg så i forveien til legen, at jeg fullammer[8|]

Back
Topp