Dere som har hatt sa

Knøttet79

Forelsket i forumet
Hei!

Jeg er bare litt nysgjerrig jeg. Noen som har blitt gravide igjen med en gang etter sa?

Hadde selv en sa for en uke siden og vil så gjerne bli gravid igjen nå. Var bare maks 5 uker på vei så det kan jo ikke ha gjort så store utslagene på ting og tang. Alt gikk også veldig greit, kroppen ordnet alt selv og jeg blødde kun i to dager. Håper sjansene er store for at en ny spire er på palss snart.

hei, eg hadde også ein sa i mai, og me prøver igjen[;)] men eg har hørt at mangen blir fort gravid etter ein sa, sjå det positive i det, no veit du iallefall at du kan bli gravid, kroppen ordner ofte opp sjølv[:)] LYKKE TIL !!![;)]

Takk for svar jenter!
Enig at det er fint å vite at man i allefall kan bli gravid. Så får vi bare se hvor fort spiren sitter igjen. Håper det går fort i allefall.

Lykke til med prøvingen du også Iza. Håper du får en ny spire denne måneden.
Og du Toveli6 har jo snart en liten baby. Lykke til du også.

KlemKlem

tusen takk for det[:)] GOD HELG!![:D]

God helg du også!
Vi får holde hverandre oppdatert. Kanskje vi får spire begge to om ikke så lenge??
*Håpe-Håpe*

KlemKlem

ja det hadde vert heilt fantastisk! [:)] eg er blitt hekta her, så holder dere nok oppdatert ja[;)]

Hei Knøttet79!!

Hadde sa i oktober 2003, mista vel den 19 okt....slutta å blø en uke etter og da må jeg ha blitt gravid nesten på dagen den 30 okt....fikk velskapt gutt i august 2004!! Helt sykt... hadde jo ingen siste mens å regne ut i fra...legen ble helt hjelpesløs da han skulle sette termin!!'[:D]

Ps, men min familie er hyperfruktbar tror jeg...Ser i hvertfall slik ut...Mamma hadde fem jenter allerede da hun var 29 år!!!![:)]

Så det er bare å kaste seg rundt!! Men det er nok lurt å ha vært gjennom en syklus før man blir gravid, bare for å kunne holdde styr på termin....Det er jo så lenge å vente til ul i uke 18...[&o]
KLem fra j.elise

Jeg hadde en sa i romjula 04, men ble gravid igjen i begynnelsen av januar 05. Nå er jeg 33+3 uker og nedtellinga til fødsel har begynt...

Lykke til alle som prøver...

Takk for svar Nethe og J.Elise.
Blir så oppmuntret når jeg leser slike innlegg. [;)]
Håper, håper, håper at det går like greit for meg.

Stor klem fra Knøttet79

Back
Topp