Jeg hadde planlagt...
Innlagt samme dag, klokka 07... 0912 kom snuppa.....
Fikk spinalbedøvelse som jeg reagerte på med oppkast......
Gråt hele KS`et i panikk.... Vet ikke helt hvorfor, jeg bare var livredd.....
Fikk hilse på henne, og sambo gikk med henne for å måle , veie osv.....
Så sydde de meg, og jeg ble trilla inn på "oppvåkning"...... Lå vel der ca 3 timer før de fikk komme inn.....
Da jeg kom på rommet mitt på føden kom hodepina snikende.. Spinalbedøvelsen hadde lekket da jeg fikk oppkast, så jeg fikk spinalhodepine..... DRITVONDT!!! setter seg i hodet, nakken skuldrene og ned i armene... Dette hadde jeg til 3 døgnet etter KS....
Dagen etter KS fikk jeg tatt ut kateteret å gå på do, dusje osv.....
Mista masse blod under operasjon, så det var med nød og neppe jeg fikk lov......
Snuppa to pupp med en gang, og natt til 3 døgnet kom melka.... Jeg var selv så dårlig at jeg ville ikke ha henne hos meg.... Greide ikke holde henne engang......[:(]
Fikk væskeansamling i såret etter ca 1 1/2 mnd.... rant ut væske nok til å fylle en stor og en liten håndduk...... og rett etter det fikk jeg betennelse i magen å måtte inn på sykhuset hver dag en uke for å få medisin intravenøst....(var i hui å hast for å komme dit, DET VAR VONDT DET!!!)
Så denne gangen veit jeg ikke hva jeg skal.... vil ikke ha ks, men vil heller ikke føde vaginalt....... går det an å hoste opp ungen da?[8D]