Dere som har hatt planlagt ks

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Fikk brev i posten i går om at vi skal møte opp på formiddagen, ikke noe klokkeslett og det sto heller ikke at jeg skulle møte fastende. Vil det da si at ks ikke blir den dagen, men dagen etter innleggelsesdato?

Skal ringe sykehuset å spørre i morgen, men er nygjerrig nå :p

Fikk brev i posten i går om at vi skal møte opp på formiddagen, ikke noe klokkeslett og det sto heller ikke at jeg skulle møte fastende. Vil det da si at ks ikke blir den dagen, men dagen etter innleggelsesdato?

Skal ringe sykehuset å spørre i morgen, men er nygjerrig nå :p

Jeg har også fått brev. Info jeg har fått er ks på en mandag. Skal møte fastende kl 07.00 på fødeavdelingen. det er også info om at jeg skal møte fredagen før på sykehuset for å ta nødvendige blodprøver osv. Jeg har også fått en del info om vask og kroppskrubb før jeg skal møte, skal skrubbe med spess krem som kjøpes apoteket. Det var også med et skriv ang kroppshår og barbering.

Jeg skal og inn dagen før for å "legges inn" å prate med de som er å prate med.. Men står bare "iløpet av søndags ettermiddag", så tenkte jeg og skulle ringe når det nærmer seg bare for å høre når det passer best :p

Æsj, da blir det sikkert ikke ks før dagen etter da. Hehe. Sto ingenting om blodprøver eller noe sånt. Bare at jeg skulle møte på formiddagen og at jeg ikke måtte barbere operasjonsområdet de 3 siste ukene før operasjon.

Æsj, da blir det sikkert ikke ks før dagen etter da. Hehe. Sto ingenting om blodprøver eller noe sånt. Bare at jeg skulle møte på formiddagen og at jeg ikke måtte barbere operasjonsområdet de 3 siste ukene før operasjon.
Da skal de nok klargjøre deg den dagen og ta ks dagen etter :-)

3uker? Så heldig du er... Her var det barberingstopp 3 mnd før :p jeg gror igjen... Haha

Hmm her står det i papirene at jeg selv skal barbere det øverste av det.. Men han overlegen sa at jeg helst skulle gjøre det dagen før, å bare der det er nødvendig for å minske infeksjonsfaren da,

Hmm her står det i papirene at jeg selv skal barbere det øverste av det.. Men han overlegen sa at jeg helst skulle gjøre det dagen før, å bare der det er nødvendig for å minske infeksjonsfaren da,

Her står det stopp 3 uker før...

Godt de er enige :p

Ja enda godt de er enige om ting :p
Her vet jeg de barberer "selv" på sykehuset med maskin, altså sykepleier eller jordmor gjør det.

Grunnen til at jeg lurer er selvsagt egentlig mest for å vite hvilken dag ungen kommer, men også for at det er ikke vits i at pappaen starter permisjon før nødvendig. Da er det bedre at han kommer om kvelden etter jobb, så slipper vi å kaste bort en dag.

Fikk lov å møte på ettermiddagen på innleggelsesdagen, for det skjedde ingenting før likevel. Så ble det blodprøver, samtale med lege og anestesi. Og ks dagen etter.

Back
Topp