Dere som har hatt planlagt ks

merete_80

Gift med forumet
Når hadde dere oppmøte? Og evt hvilket sykehus var det?

Jeg hadde oppmøte kl 7. skulle egentlig ned på operasjonen 8, kom ned på operasjonsbordet så var det rett opp igjen for det kom et haste snitt. var nede et par ganger før jeg ble trillet bort på føden igjen. kl 17,15 ble jeg trillet ned igjen og gutten var ute 17.54.

Jeg var på SUS (stavanger universitetssykehus)

Jeg møtte kl. 07.00, og hadde time kl. 08.00 eller 08.30. De skulle legge inn kateter og PVK først, derfor måtte jeg møte i god tid. :)
Det ble utsatt en god stund da, så klokka var godt over 09.00 da jeg ble trillet inn.
(Dette var på Sykehuset i Østfold, Fredrikstad).

Får jeg lest svarene nå?

Får jeg lest svarene nå?

Vi hadde oppmøte fredagen før (siste virkedag før). Da gikk vi gjennom hele prosedyren sammen med lege, JM, anistesilege og fysioterapet - alle i forskjellige møter. Veldig informativt og trygt! Da ble jeg innskrevet, de tok blodpøver, tok UL, sjekket leie osv. Så skulle vi være på sykehuset 6.30 og UL var satt opp klokken 8. Klokken ble vel 8.30 før jeg ble trillet inn, og hun er født (ja, jeg sier født) 9.31:)

Jeg hadde oppmøte kl 9 eller 10..husker ikke helt :) var egentlig kl 7 men ble anbefalt å ringe føden kl 22 kvelden før for da satte de opp rekkefølgen og jeg var nr 2 eller 3 så da slapp jeg sitte fra kl 07 :) Fredrikstad her..

Takk for svar :)

Jeg var allerede innlagt. Jeg tror jeg var nr 2. Kom inn rundt 11.30 og han var ute 12.08. De tok seg gooood tid.

jeg møte kl 8. fikk ikke noe tid for når det skulle gjøres da det kom ann på når de var ferdige med andre ting(dag kirurgi operasjoner) men jeg var først i køen på ks.

ble trillet ned litt før 9.30 og hun er født 9.58.

dette va på sørlandet sykehus kristiansand

Takk for svar.

Hører gjerne fra flere :)

Flere?

jeg måtte møte opp klokken 7,skulle inn klokken 8.. var litt forsinket da,men hun kom ut klokken 08.41 :)

sus var jeg på,kjempe fornøyd med alt!

:)

Back
Topp