Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kolibri80
gikk veldig greit, alt etter " boka"
bedøvelsen satt på første forsøk, ikke vondt, og operasjonene gikk fint. ( 3 barnet, første keisersnitt)
jeg var feridg operert kl 14,30, og gikk på do for egen marskin kl 20. litt sårsmerte var det jo akkurat opp og ned av senga, ellers faktisk veldig lite vondt, hadde noe smått smertestillende i 2 dager, men det var mest pga etterier, og di var like vonde som på forrige barn som var vagianalt. så det var jo ikke pga ks.
tok meg av barnet selv etter at jeg gikk på do den kvelden,
reiste hjem etter 4 dager, tidlig den 4 dagen.
ingen komplikasjoner, i ettertid heller.
veldig heldig:) ikke alle får det slik.
ORIGINAL: Tyttebæra
Planlagt og planlagt. Fikk vite en time før. Var drittsjuk i to uker etterpå, satt i rullestol og klarte ikke engang pisse i dass.
ORIGINAL: Anis
Hadde helt glemt denne tråden[:-] takker alle som ville dele historien med meg, og spesielt til MammaOkt for den fine PM'en[:)]
Hadde haste-ks sist gang..hadde så vondt i såret etterpå, er redd det skal skje igjen[&:]
ORIGINAL: Lillesnille
Planlagt og planlagt. Fikk vite en time før. Var drittsjuk i to uker etterpå, satt i rullestol og klarte ikke engang pisse i dass.
da kalles det akutt..
ORIGINAL: Lillesnille
da kalles det akutt..
Jojo, men gjør vanligvis like vondt/ikke vondt om det er planglagt eller ei.
ORIGINAL: WhenUwish...
ORIGINAL: Anis
Hadde helt glemt denne tråden[:-] takker alle som ville dele historien med meg, og spesielt til MammaOkt for den fine PM'en[:)]
Hadde haste-ks sist gang..hadde så vondt i såret etterpå, er redd det skal skje igjen[&:]
Jeg hadde katastrofe-ks sist, men det gikk bra i tiden etter - ingen komplikasjoner.
Men bare lurte på om du må ha KS denne gangen elle rom du velger det selv?