Husker ikke alt men det var UL, sjekket hjerteslag og det på den registreringssaken man får rundt mage, blodtrykk og div og blodprøver mener jeg. Snakket også med anestesi den dagen og fikk info om selve ks dagen.
Fikk tips om å ringe føden sent kvelden før for å høre hvilket nr jeg var i rekka, det betydde at jeg da slapp noen timer venting og vi kunne komme litt senere enn det sto i brevet
Når vi kom inn på føden satt vi der og venta på tur, kom inn på et rom og fikk kateter og div..kanyler mener jeg de ga meg der også. Ble trillet ned for å vente til alt var klart og gubben fikk skifte til grønn drakt.
Trilla meg inn og gubben satt på en stol mens jeg fikk spinal bedøvelsen. Da begynte de å pakke inn så jeg ikke kunne se noe og de begynte selve operasjonen.
Alt gikk ganske fort egentlig, anestesi spurte om han skulle fortelle hva som skjedde osv og snakket mens han passet på blodtrykket mitt.
Når Liam var ute fikk jeg ha han litt hos meg før pappan ble med inn for å sjekke han og pakke han inn, de kom fort tilbake og jeg fikk holde han litt til mens de gjorde seg ferdig
Verdens beste opplevelse, virkelig