dere som har hatt pl. keisersnitt

x1x*2Barnsmor19*

Elsker forumet
hvordan fikk dere innvilget det?må man ha skikkelig grunn til å få det ell?for jeg er livredd for å føde igjen etter sist fødsel og er redd jeg kommer til å være kjempe redd hele svangerskapet hvis jeg ikke får keisersnitt. 

dytter opp

Hadde det pga fødselsangst + stor baby,smalt bekken hos meg..
(Har hatt en fødsel før,som endte i hastesnitt)
Måtte til samtaler på sykehuset og de prøvde å overtale meg til vaginal fødsel,
greide ikke glede meg over svangerskapet var så redd for å føde.. Ble ganske
dårlig behandlet av den føste legen på sykehuset, så jeg ba om å få en annen..
Han sa at det var ingen tvil om at vi skulle få keisersnitt.. Fikk datoen en uke
før hun ble født.Så jeg grua meg i 37 uker.. den siste uka var bare glede..

Fikk det innvilget pga er psykisk syk.. Var i samtaler med jordmor og leger..[;)]

Jeg fikk det innvilget pga av fødselsangst!
Gikk greit det da. Mange formaninger om å føde vaginalt men ikke bry deg om det!
Stå på krava!

Jeg har fått innvilget planlagt KS pga skader etter sist fødsel + fordi fødselen var traumatisk.

Du ber fastlegen din sende en henvisning til fødepoliklinisk hvor du får snakke med en jordmor (eventuellt psykiatrisk jordmor). Hun vil muligens prøve å få deg til å ombestemme deg ved å svartmale KS lovprise vaginal fødsel. Derfor er det lurt at du har tenkt nøye gjennom på forhånd hvorfor du vil ha KS,og at du viser jordmor at du har kunnskap om fordeler og ulemper med BÅDE keisesnitt og vaginal fødsel. (les på nettet)
Vis at dette er noe du har bestemt deg for og at du ikke kommer til å la deg overtale.

Masse lykke til!!!![:)]

Back
Topp