dere som har hatt piercing i navelen

cathrine2

Gift med forumet
og er eller har vært gravid.. hvordan ser arret deres ut?? mitt har strekt seg og er kjempe stygt..[:'(] håper d går tilbake igjen når babisen kommer og magen forsvinner.. noen som vet??

jeg er 33 + 3 uker på vei,å det har blitt helt rødt og strukket[:(] stygt her også.....snufs[:(]

det lurer jeg også på,vil gjerne beholde min.men det har ikke skjedd noe enda.[8|]

jeg er 34 uker på vei nå da, men tok utav min med en gang jeg ble gravid... men nå har arret strekt seg og er kjempe stort og rødt liksom over hele navelen... [&:] håper ikke d skjer med deg og... og håper d blir normalt igjen...

så da hjelper det ikke å ta den ut nå uansett?får håpe på det beste,har hatt den i til nå, så da kan den bare være[8|]

Hos meg ser det helt vanlig ut igjen. Men jeg tror den har grodd nå, samme det for jeg har ikke tekt å sette inn smykket igjen.

Mitt sprakk langt oppetter magen sistgang, men når magen krympet inn igjen viste det nesten ikke.... Tok ny piercing jeg da, og hokkus pokkus, ingen som så det! Tok ut piercingen tidlig denne gangen og nå har det strukket seg langt oppetter magen igjenn, men ikke sprukket mer da heldigvis! [;)]

Vet ikke om det kan samenlignes akkurat da,men jeg hadde arr etter blindtarm opperasjon. Det såg ganske stygt ut ,men nå er det trekt seg helt sammen igjen[:)]

Mitt arr etter piercingen har også blitt kjempestygt! Nå har jeg to stoooore røde arr langt over navelen.. Ikke så veldig pent nei.. Håper det ser bedre ut når nurket er ute [:)]

Ei jeg kjenner hadde piercing i navelen gjennom hele svangerskapet, ikke pent da, men naa ser det helt greit ut.
Det eneste er at huden er litt slapp saa den henger liksom tja... lenger ned...

Jeg hadde piercingen under hele graviditeten sist og det gikk helt fint. Ikke noen merker/arr her.

Mitt ha stort sett gått tilbake til normalen.. Tok den vel ut når jeg var 2 måneder på vei.. Og tok den ikke gjennomhele svangerskapet, en liten stund etter jeg fikk jenta mi gled den rett igjennom.. Selv om selve hullet strekkte seg og ble enormt, tok det ikke lang tid før det krympa til normal størrelse igjen.. Tror dere kan slappe av jeg[:)]

Mitt strekte seg og såg ikke noe fint ut, nå 2 år etter så er det ikke helt det sammen, men heller ikke utrolig stygt, men det har grodd igjen!

Mitt arr er ikke så veldig pent men har begynt å forsvinne litt nå så det synes ikke så veldig takk og pris...

Jeg har ikke noe spesiellt stygt arr jeg..er fremdeles hull, så jeg kan sette inn piercingen nå viss jeg vil. Skjønnte ikke egentlig hvorfor jeg måtte ta den ut..!

Jeg tok ut ringen da jeg var ca 4 måneder på vei, for min del tok jeg den ut av andre årsaker enn graviditeten. Hullet ser akkurat ut som det har gjorde før graviditeten, ikke strukket seg eller noe. Kunne satt inn ringen igjen nå uten problemer. Håper det holder seg pent da...

Back
Topp