dere som har hatt pepsi max avvenning

toffen

Forumet er livet
Sluttet dere helt med det? Eller tar dere ett glass i helger f.eks?

Har nå kommet over den verste perioden tror jeg, er 9 dager siden siste slurk (stolt) Hodepinen begynner å roe seg endelig...hehe

Men så tenkte jeg bare å spørre da, skal jeg ALDRI mer drikke det? Eller går det greit med litt innimellom?

Går greit av og til, men kjøper det aldri til meg selv lnger. Må bli når det blir servert på besøk og sånn. [:)]

Jeg har hatt cola avvenning... Byttet ut colaen med Hamar og Lillehammer julebrus... Men jeg drikker cola enda, bare ikke fullt så ofte[;)]

Jeg er på pepsi max avvenning nå...blir nok å drikke det i helgene.

ORIGINAL: Insolita

Tro meg, du blir ikke å ha lyst på. [8D]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Insolita

Tro meg, du blir ikke å ha lyst på. [8D]

Hehe...det hadde ikke gjort noe det[:)] Hadde jo vært helt supert å slutta helt da.

Var først når jeg skulle slutte at jeg skjønte hvor avhengig jeg var....

ORIGINAL: Lille My!

Hvoror slutte med noe som er så godt? [:D] Jeg ELSKER pepsi max og skal ALDRI slutte å drikke det, er ikke avhengig nei, greier fint la være å drikke i ei uke eller 1 mnd, ahndle om selvbeherskelse. Men jeg unner meg et glass akkuratt når jeg føler for.. som nå! [:D] Men det er sjelden jeg drikker det i ukene!

Når man drikker det til frokost, lunsj, middag og kveld hver dag, så er det kansje på tide å kutte det ut[:D][:D]

Får se hvem som sprekker først[:D] Drakk et glass cola i helgen, men det slår ikke Pepsi max uansett

Eg slutta med Pepsi Max etter at eg fann ein masse skremmande greier om aspartam søtstoff på nettet.. orka ikkje finne link no.. [8D]
Men slik eg forstod det på dei sidene, så burde ein holde seg totalt vekke fra aspartam.. kan visst få reaksjoner dersom ein innfører det igjen, sjøl i små mengder.. .. i form av diarè trur eg..?? Så derfor har ikkje eg tatt sjansen på litt eingang.. Passer liksom sjelden godt å ha diarè..[8D] Men det går heeeilt fint uten no, altså [:)][:D][:)]

Back
Topp