Dere som har hatt munn, fot og håndsyke i hus

gullgutt09

Forelsket i forumet
Var dere hos legen med barnet? Trur mini har fått det nå. Hatt feber siden i går og klaga på vondt når han spiser i dag. Ikke så lett å se om det er blemmer i munnen, men komt 2 på ene hånda. Det går jo rundt her nå og vet jo at de ikke gjør noe med det.. Men gikk dere bare for å vite at barnet har hatt det liksom? Eller bare gå ut ifra at han har det?

Her var det faktisk barnehagen som sa ifra til meg at barnet mitt hadde munn, hånd og fotsyken...
Så jeg oppdaget det faktisk ikke selv.
Nå var barnet mitt "friskt" og opplagt. Og gikk i barnehagen som normalt.
Her gikk det i barnehagen.

Så du må ikke til legen for å få en bekreftelse.

Vi dro til legen, men som du sier var det jo ikke noe å gjøre noe med. Men er alltid godt å få bekreftet hva det er synes jeg. Her varte det forresten i en uke.

God bedring :)

Jeg hadde det nå for et par uker siden selv, helt J***IG å ha det som voksen! Jeg var på legevakta å greier .. Selvfølgelig fikk Tuva det også etter en stund, men da dro vi ikke til legen. Ingenting de kan gjøre alikevel ..

Jeg hadde det nå for et par uker siden selv, helt J***IG å ha det som voksen! Jeg var på legevakta å greier .. Selvfølgelig fikk Tuva det også etter en stund, men da dro vi ikke til legen. Ingenting de kan gjøre alikevel ..

Vi dro ikke til legen, ingenting han hadde kunnet gjøre. Skjønte med engang hva det var. "alle" i bhg hadde samme sykdommen i den perioden. Veldig smittsomt vistnok!

Ja vi var hos legen, for her kom det  bare i munnen.
Vi fikk bekreftet at det var coxackieviruset og ikke herpes, for de førstegangsutbruddene kan visst være helt like.
Men hvis du vet det er håndfotmunn, så er det ikke noe legen kan gjøre uansett..

gikk ikke til legen. skjønte jo fort hva det var.

Back
Topp